نقش مهم جابر انصاری در سه بازی آخر استقلال

شاگردان علیرضا منصوریان در حالی که برای صعود به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نیاز به پیروزی و حتی مساوی مقابل تیم التعاون عربستان نداشت، موفق شد با ارائه یک بازی برتر و هوشمندانه با شایستگی نماینده کشور عربستان را شکست داده و صعودی مقتدرانه به مرحله بعدی رقابت‌ها داشته باشد.

آبی پوشان در حالی این بازی را به سود خود خاتمه دادند که جابر انصاری مهاجم ریز نقش آنها یکبار دیگر گلزنی کرد تا سومین گل خود در سومین بازی متوالی آبی پوشان را زده باشد. جابر انصاری که در هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل پدیده و در هفته سی‌ام همین مسابقات مقابل سپاهان گل زنی کرد تا در دو پیروزی آخر آبی پوشان در لیگ و در نهایت نایب قهرمانی این تیم نقش مهمی داشته باشد، اولین گل آسیایی‌اش را هم در دیدار مقابل التعاون زد تا در سومین بازی متوالی برای این تیم گلزنی کرده باشد.

جابر انصاری با زدن سه گل در سه بازی آخر استقلال، بهترین گلزن این تیم در یک ماه گذشته است. یاد آور می‌شویم که از سه گلی که این بازیکن در سه بازی آخر آبی پوشان به ثمر رسانده است، دو گل روی پاس های کاوه رضایی بوده است.

تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته در دیداری که به میزبانی تیم التعاون در دوحه پایتخت قطر انجام شد، با گل های جابر انصاری و کاوه رضایی به پیروزی دو بر یک رسید.