بهترین تیم ایرانی دور گروهی لیگ قهرمانان مشخص شد

تیم فوتبال استقلال در دیدار روز گذشته مقابل التعاون عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانست به پیروزی برسد و حریف عربستانی خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

سه امتیاز بازی با التعاون، استقلال را به صدر جدول گروه A نرساند اما تیم منصوریان با 11 امتیاز، تبدیل به بهترین تیم ایرانی این دور لیگ قهرمانان شد.

استقلال در دو بازی رفت و برگشت توانست تیم التعاون را ببرد و از طرفی در تهران تیم لوکوموتیو را شکست داد. نتایجی که به آن‌ها کمک کرد با 3 برد و 2 مساوی و یک باخت مقابل الاهلی و لوکوموتیو، نمایشی موفق‌تر از سه تیم دیگر ایرانی لیگ قهرمانان داشته باشند.

همچنین 2 تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان، با 9 امتیاز از گروه‌شان صعود کردند و ذوب آهن با 7 امتیاز از دور مسابقات حذف شد.

نا گفته نماند استقلالی‌ها بر خلاف همه تیم‌های ایرانی، لیگ قهرمانان را با شکست آغاز کردند اما آنها در نهایت توانستند بهتر از دیگر تیم ها نتیجه بگیرند و بهترین تیم ایرانی دور گروهی لیگ قهرمانان باشند.

استقلال دور بعد، با صدرنشین گروه ذوب آهن یعنی العین بازی می‌کند. تیمی که همانند استقلال، با 11 امتیاز به این مرحله رسیده است.