کار سخت پرسپولیس برای حفظ ستاره جذاب
سروش رفیعی پنج مرتبه موفق به دریبل بازیکنان الوحده شد. در کل مدافعان الوحده لذت‌بخش‌ترین حریف برای سروش هستند چرا که در دور رفت هم سروش در هیچ مسابقه‌ای به اندازه بازی با الوحده دریبل موفق ثبت نکرده بود. سروش مقابل الهلال هیچ دریبلی نداشت و در بازی با الریان هم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، فقط دو دریبل ثبت کرده بود.

 

رفیعی در بازی یک‌هشتم نهایی مقابل لخویا هم قطعاً یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان پرسپولیس خواهد بود ولی بعد از دو بازی رفت و برگشت با لخویا، قرارداد او با پرسپولیس تمام می‌شود. در حال حاضر رفیعی منتظر است تا شاید یک پیشنهاد خوب اروپایی به او برسد و چند ایجنت هم برای این بازیکن تلاش می‌کنند تا یک پیشنهاد خوب اروپایی برایش فراهم کنند.

 

از طرفی می‌گویند او از کشور قطر هم پیشنهاد خوبی دارد و همین موضوع کار پرسپولیس را برای حفظ این بازیکن سخت می‌کند. قطعاً پرسپولیس باید هزینه سنگینی بابت حفظ رفیعی انجام دهد و این در حالی است که دست مدیران این باشگاه آن‌قدرها هم باز نیست که خیلی راحت هزینه کنند. البته سروش هم به خوبی می‌داند که قسمت مهمی از عملکرد خوبش، به بازی در تیم خوبِ برانکو بستگی دارد و او نمی‌تواند خیلی راحت بابت جدایی از پرسپولیس ریسک کند.