لیست خرید منصوریان در جواب طوفان نقل و انتقالاتی پرسپولیس!
علیرضا منصوریان حدود یک ماه پیش در نامه‌ای از رضا افتخاری درخواست تمدید قرارداد یازده بازیکن اصلی خود را کرده بود، اما پس از چند روز در تماس تلفنی با مدیرعامل باشگاه از او خواست که دست نگه دارد. دلیل این موضوع به مطالعه منصوریان روی بازیکنان فعلی بازمی‌گردد.

 

سرمربی استقلال خوب می‌داند بازیکنانی چون محسن کریمی، میعاد یزدانی و علی سیار سن‌شان بالای 23 سال شده و برای اضافه کردن نام بازیکنی چون کریمی، باید یک نفر را از لیست بزرگسالان کنار بگذارد. از طرفی، برخی از بازیکنان، پا به سن گذاشته و نمی‌توانند در فصل‌های آینده به کار استقلال بیایند. بازیکنانی چون وریا غفوری و لئوناردو پادوانی به احتمال زیاد در لیست خروج قرار خواهند گرفت، مگر اینکه سیاست منصوریان و باشگاه این باشد که اگر بازیکنی جذب نشد، به این دو بازیکن اعلام نکنند که در لیست خروج هستند. اعضای کادر فنی استقلال اعتقاد دارند غفوری در فصل جاری نتوانسته به این تیم کمک کند و بیشتر مواقع مصدوم بوده است.

 

در لیست فصل آینده منصوریان بازیکنانی چون دانیال ماهینی به عنوان دفاع راست از استقلال خوزستان، مهدی رحیم‌زهیوی به عنوان بازیکن آزاد و مهاجم، مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن به عنوان مهاجم و ساسان انصاری هافبک فوروارد از فولاد دیده می‌شود. البته هنوز لیست به صورت رسمی به مدیرعامل باشگاه داده نشده و تنها از سوی یکی از مدیران باشگاه صحبت‌هایی با این بازیکنان شده است.

 

به عنوان مثال، نماینده باشگاه استقلال با نمایندگان بازیکنانی چون زهیوی و تبریزی صحبت کرده‌ است. همچنین حضور این بازیکنان در لیست به معنای جذب همه آنها نیست و طبق اولویت‌بندی با آنها صحبت شده و با هر کدام که به توافق نرسیدند به سمت گزینه دیگر خواهند رفت.

 

پژمان منتظری دیگر بازیکنی است که منصوریان قصد دارد از او به جای پادوانی استفاده کند. باید دید منصوریان و باشگاه استقلال در نقل و انتقالات چه سیاستی را در پیش می‌گیرند. آنچه مشخص است اینکه منصوریان دوست ندارد بر خلاف فصل گذشته در برخی از خریدهای خود عجله کند.

 

این درحالی است که رقیب دیرینه استقلال امروز توانست خلیل زاده و منشا را رسما سرخ پوش کند و گفته می شود با یک ملی پوش دیگر هم به توافق رسیده است.