تصمیم عجیب کی روش برای دعوت از دو بازیکن

دعوت از رامین رضائیان و حسین کنعانی زادگان که هر دو مدت هاست فوتبال بازی نکرده اند و از شرایط مسابقه کاملا دور هستند توسط کی روش به تیم ملی ایران بسیار عجیب است و غیر قابل درک.

با ارفاق که به این دو دعت نگاه کنیم به این نتیجه می رسیم که کی روش به بازیکنانی که اعتقاد دارد می خواد مسلط باشد و از نظر پزشکی و آمادگی بدنی آنها را در اوج نگه دارد و برای آینده آنها را در شرایط خوبی قرار دهد اما پرسش اصلی اینجاست که آیا آماده کردن یا مراقبت پزشکی از بازیکنان بر عهده سرمربی تیم ملی است یا بازیکنان و باشگاه ها هستند که باید در این زمینه درست عمل کنند.

به نظر می رسد کی روش نه تنها باشگاه ها و پزشک های آنها و البته مربیان آنها را زیاد قبول ندارد بلکه بازیکنان مصدوم یا اخراج شده از باشگاه ها را هم خودش می خواهد به مرز آمادگی برساند!

قضاوت این موضوع با توجه به عملکرد و کارنامه خوب کی روش بسیار سخت است اما این گونه دعوت ها معمولا باب نیست و حتی برخی مواقع شائبه برانگیز هم هست که چرا از میان این همه بازیکن سالم که می توانند با پیراهن تیم ملی ایران بدوند، مصدوم ها و اخراجی ها را کی روش به تیم ملی دعوت می کند آن هم در آستانه نقل و انتقالات!