آخرین تیر استقلال برای حفظ کاوه
با شروع فصل نقل و انتقالات، تیم‌های مختلف علاوه بر تلاش در جذب بازیکنان مورد نظر و تقویت نفرات تیم در تلاش هستند تا با بازیکنان کلیدی خود که قراردادشان تمام شده تمدید کنند.

 

یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های استقلال در فصل گذشته که با سروصدای زیادی به این تیم پیوست کاوه رضایی بود.

 

این بازیکن مورد توجه چند تیم دیگر از جمله پرسپولیس بود ولی در حالی که همه منتظر سرخپوش شدن این بازیکن بودند در یک چرخش ناگهانی سر از اردوی استقلال درآورد.

 

رضایی که رابطه صمیمانه‌ای با رحمتی، کاپیتان استقلال داشت به درخواست او تصمیم گرفت به جمع شاگردان منصوریان اضافه شود و به نوعی می‌توان رحمتی را اصلی‌ترین عامل استقلالی‌ شدن کاوه رضایی دانست.

 

رحمتی حتی پیش از رسانه‌ای شدن قرارداد رضایی با استقلال، خبر حضور او در این تیم را در صفحه شخصی خودش قرار داد تا نقش پررنگش در این انتقال را نشان دهد.

 

در حال حاضر و با توجه به پیشنهادات زیادی که رضایی از تیم‌های داخلی و خارجی دارد روند تمدید قرارداد او با استقلال به مشکل خورده و هر روز صحبت از جدایی این بازیکن از جمع آبی‌پوشان شنیده می‌شود.

 

در همین راستا شنیده می‌شود منصوریان از رحمتی خواسته تا بار دیگر از نفوذش روی رضایی استفاده کرده و مقدمات تمدید قرارداد این بازیکن با استقلال را فراهم کند.

 

در چند فصل اخیر انتقادات زیادی به سرمربیان استقلال بابت دادن اختیار دخالت در نقل و انتقالات به رحمتی وارد شده است و به نظر می‌رسد در فصل جدید هم با مجوز سرمربی استقلال باید شاهد فعالیت کاپیتان آبی‌پوشان در بستن تیم باشیم.