تذکر جدی داور به قلعه‌نویی

تراکتورسازی و نفت تهران در چارچوب دیدار فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند، این بازی که از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌‌شود تا دقیقه 30 با تساوی بدون گل در جریان است. 

*دقیقه 24 بازی تعداد زیادی از هوادارانی که نفت تهران را تشویق می‌کنند، یاد و خاطره هادی نوروزی را گرامی داشتند و همانند رسمی که در بازی‌های پرسپولیس به آن عمل می‌شود، در دقیقه 24 این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند. 

*بعد از گرفتن ضربه پنالتی محمد ایران‌پوریان از سوی میلاد فراهانی، هواداران نفت، این بازیکن را به شدت مورد تشویق قرار دادند. 

*وقتی فراهانی پنالتی ایرانپوریان را گرفت روی ریباند بازیکن تراکتورسازی به فراهانی برخورد کرد که این مسئله با اعتراض شدید نیمکت‌نشینان نفت تهران و بازیکنان این تیم همراه شد. هواداران نفت چندین بار علیه هواداران تراکتورسازی شعار سر دادند. 

*هواداران نفت با شعار «خرمشهر با تعصب» تیم خود را تشویق کردند. 

*بعد از اینکه ایرانپوریان ضربه پنالتی را از دست داد، هواداران تراکتورسازی با تشویق این بازیکن سعی کردند روحیه را به او بازگردانند. 

*یکی دو تن از هواداران نفت تهران با تذکر مأموران نیروی انتظامی مواجه شدند و حتی قصد دستگیری آنها را داشتند که هواداران این تیم به نیروی انتظامی اعتراض کردند. 

*در دقیقه 30 بازی داور وقت استراحت داد و با توجه به گرمای هوا، بازیکنان دو تیم به صورت‌های خود آب زدند. 

*دقیقه 35 داور خطایی به سود نفت تهران اعلام کرد که این مسئله با اعتراض شدیداللحن امیر قلعه‌نویی همراه شد، بعد از این صحنه داور به سمت سرمربی تراکتورسازی رفت و به او تذکر جدی داد، در همین حین هواداران نفت تهران هم به قلعه‌نویی و اعتراض‌هایش معترض شدند. 

*نارنجکی از سوی هواداران نفت تهران به پیست ورزشگاه پرتاب شد که بعد از این اقدام، انفجاری که رخ داد باعث وحشت موسی سلامت جانبازی که در کنار نیمکت نفت حضور داشت شد. 

*بعد از اینکه ایران‌پوریان پنالتی را از دست داد، مهدی کیانی بازوبند کاپیتانی رو به او داد تا روحیه‌اش را ایران‌پوریان حفظ کند.