هافبک استقلال: به دنبال تکرار شگفتی هستیم

سلمان بحرانی درباره تقابل تیمش با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: من معتقدم که بازی آسانی درپیش نداریم، چون الهلال تیم خوبی است و بازیکنان بزرگی دارد. البته ما همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم و مطمئن باشید ترسی از رویارویی با الهلال نداریم. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد ما از گروه‌مان صعود کنیم. بنابراین در بازی با الهلال هم دنبال تکرار شگفتی هستیم و به هیچ عنوان برای صعود ناامید نخواهیم بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: در بازی با الهلال فشاری روی تیم ما نیست، چون خیلی‌ها از استقلال خوزستان انتظار ندارند. همه می‌دانند ما چه مشکلاتی داریم و تا اینجا خیلی خوب جلو آمدیم. امیدوارم از سد الهلال هم عبور کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون وضعیتش برای فصل آینده تأکید کرد: من یک سال دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارم و بعد از انجام این دو بازی باید با باشگاه صحبت کنم تا ببینم شرایط چگونه می‌شود. ما امسال خیلی از لحاظ مالی اذیت شدیم، ولی شنیده‌ام که اتفاقات خوبی در راه است. ظاهراً گروه ملی دیگر حاضر نیست تا با باشگاه همکاری کند و صحبت‌هایی انجام شده تا یک مالک جدید اداره تیم را برعهده بگیرد. امیدوارم در هفته آینده اتفاقات خوبی رخ دهد.