دردسر استقلالی ها برای ثبت قرارداد با بازیکنان

نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال هفته گذشته برگزار شد و سیدرضا افتخاری، حسن زمانی و مسعود معینی در مورد مسائل مختلف این باشگاه به صحبت پرداختند. 

مهم‌ترین مسئله در نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال اینجا بود که مقرر شد تمامی قراردادهای جدید و تمدید قرارداد بازیکنان تیم استقلال توسط تمامی اعضای هیأت مدیره امضا شود و به تصویب آنها برسد. 

از طرفی، استقلالی‌ها با توجه به دیدار حساس روز اول خرداد مقابل العین امارات تصمیم دارند قرارداد برخی از بازیکنان تیم خود را تمدید کرده و به نوعی خیال خود را راحت کنند. استقلالی‌ها نیم نگاهی هم به جذب بازیکنان جدید دارند ولی یک مشکل تا برگزاری نشست مجمع باشگاه استقلال پیش روی مسئولان رده بالای این تیم است.

از آنجا که اعضای هیأت مدیره در نشست آخر اعلام کردند عقد قرارداد جدید با بازیکنان مسئولیت مالی دارد و قرار است تغییراتی در هیأت مدیره صورت بگیرد، بهتر است تا آن زمان از عقد قرارداد رسمی با بازیکنان جدید خودداری کرد و همه چیز در حد توافق باقی بماند.

مسعود معینی عضو هیأت مدیره استقلال در خصوص این موضوع گفت: قطعاً در مورد این مسئله طی هفته آینده و در نشست آتی صحبت خواهیم کرد اما در جلسه گذشته هیأت مدیره مقرر شد روند مذاکرات با بازیکنان قطع نشود و از آنجا که عقد قرارداد با بازیکنان جدید قطعاً مسئولیت مالی برای اعضای جدید خواهد داشت، تا آن زمان قراردادها به صورت توافقی امضا شود و رسمی شدن آن به زمان انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره موکول شود. 

البته به این موضوع هم اشاره می‌کنم که فرصت کافی برای نقل و انتقالات از سوی سازمان لیگ در اختیار باشگاه‌ها قرارداده شده و ما سعی می‌کنیم کار را به شکل مناسب پیش ببریم. 

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد استقلالی‌ها برای جذب بازیکن به صورت رسمی باید منتظر انتخاب اعضای هیأت مدیره باشند و اگر بازیکنی مثل نورافکن قرار باشد با استقلالی ها قرارداد امضا کند میزان رقم قرارداد این بازیکن باید با تصویب اعضای هیات مدیره کنونی و گزارش آنها به اعضای جدید صورت بگیرد.