شماره پیراهن خلیل زاده در پرسپولیس مشخص شد

بحث بر سر حضور شجاع خلیل زاده در پرسپولیس از ماه ها قبل مطرح بود؛ در ابتدای فصل شانزدهم لیگ برتر و نیم فصل رقابت ها بحث حضور شجاع در پرسپولیس مطرح شد اما با مخالفت سپاهان این انتقال صورت نگرفت. در پایان رقابت های لیگ برتر اما خلیل زاده با پرسپولیس قرارداد بست تا در لیگ هفدهم پیراهن سرخپوشان پایتخت را برتن کند.

 

شجاع خلیل زاده درباره حضورش در پرسپولیس، مسائل حاشیه ای که در این خصوص مطرح شد، کار کردن با برانکو ایوانکوویچ ، احتمال بازگشت به تیم ملی وبرخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

حضور در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است

خداراشکر می کنم که بعد از پایان فصل توانستم انتخابم را انجام دهم و پیراهن پرسپولیس را بپوشم. پرسپولیس تیم بزرگی است که هر بازیکنی آرزوی بازی کردن در آن را دارد. امیدوارم بتوانم در این تیم موفق باشم و پاسخ اعتماد برانکو و مسئولان باشگاه را بدهم. 

 

از برانکو تشکر می کنم

از برانکو ایوانکوویچ ممنون هستم که در یکسال گذشته چندین بار درخواست جذب مرا داد. پرسپولیسی ها سال قبل هم در دو مقطع برای جذب من اقدام کردند اما من بازیکن سپاهان بودم و با نظر باشگاه این انتقال صورت نگرفت. به هر حال خوشحالم که این افتخار نصیبم شد و می توانم پیراهن پرسپولیس را برتن کنم.

 

کار کردن با برانکو مثل کرانچار لذت بخش است

من با مربیان زیادی کردم و از همه آنها یاد گرفتم. در این میان با کروات ها نیز آشنایی دارم و می دانم که مربیان بزرگی هستند. این مربیان واقعا در فوتبال ایران جا افتاده اند و در کل دنیا هم می بینید که مربیان کروات موفقیت های زیادی به دست آوردند. برانکو نیز مربی بزرگی است و افتخارات زیادی به دست آورده. او مربی باشخصیتی است و فکر می کنم کار کردن با برانکو بسیار لذت بخش باشد. همانطور که کرانچار مربی بزرگی بود، برانکو نیز اینگونه است و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.

 

نیمکت نشینی در پرسپولیس هم افتخار است

پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی است و قدر این پیراهن را می دانم. من نهایت تلاشم را می کنم تا بتوانم در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرم و اگر این اتفاق بیفتد خوشحال می شوم. حتی اگر نیمکت نشین هم شوم برایم افتخار است. مهم این است که پرسپولیس موفق باشد. حال اگر من هم بازی کنم، تلاش می کنم بهترین عملکرد را برجای بگذارم.

 

سیدجلال بازیکن بزرگی است

سیدجلال حسینی بازیکن بسیار بزرگی است که سوابق زیادی دارد. اگر بتوانم در کنار او بازی کنم و برای پرسپولیس به میدان بروم، افتخار بزرگی نصیبم می شود. البته همانطور که گفتم مشخص نیست من زوج سیدجلال باشم اما اگر بازی کنم سعی می کنم بازی های خوبی انجام دهم. هرچند که نتیجه گرفتن تیم از هر نظر مهم تر است.

 

شماره 3 برایم خوش یمن است

من حدود 9 سال است که در تیم های مختلف پیراهن شماره 3 را برتن می کنم. این شماره برایم خوش یمن است و در پرسپولیس نیز این پیراهن را می پوشم. امیدوارم موفق باشم و جواب محبت هواداران را بدهم. عزت و ذلت دست خدا است و انشاءالله خداوند به من کمک می کند تا روزهای خوبی را سپری کنم.

 

امیدوارم جواب محبت هواداران را بدهم

هواداران در هر تیمی سرمایه های باشگاه هستند و من همیشه با هواداران رابطه خوبی داشتم. در پرسپولیس هم به عشق هواداران کارم را دنبال می کنم و امیدوارم محبت این عزیزان را جبران کنم. در چند روز گذشته خیلی به من لطف داشتند و امیدوارم همه شرایط برای موفقیت فراهم شود و مثمرثمر باشم. جا دارد از هواداران سپاهان هم تشکر کنم که همواره حمایت و به پیشرفتم کمک کردند.

 

رفیعی داداش کوچکم است، دوست دارم بماند

با سروش رفیعی از تیم ملی جوانان رفیق هستم. همیشه هم اتاق بودیم و رفیق 12 ساله ام است. امیدوارم سروش تصمیم درستی بگیرد. شخصا دوست دارم در پرسپولیس بماند اما به هر حال پیشرفت او نیز مهم است. شاید حضور در اروپا به پیشرفتش کمک کند اما واقعا دوست دارم در پرسپولیس بماند وبار دیگر با او همبازی شوم. سروش داداش کوچک ترم است و همیشه برای او آرزوی موفقیت می کنم.

 

تلاش می کنم به تیم ملی برگردم

حالا که به پرسپولیس آمدم نهایت تلاشم را می کنم تا بتوانم با تمرینات و بازی های خوب نظر سرمربی تیم ملی را دوباره جلب کنم و بتوانم به اردوها دعوت شوم. من نهایت تلاشم را می کنم و دیگر بقیه اش به کی روش بستگی دارد. اگر دعوت شوم از جان برای تیم ملی کشورم مایه می گذارم و اگر هم دعوت نشوم، برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. 

 

بازی با لخویا به ورزشگاه می روم

امیدوارم پرسپولیس در بازی با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد. من نیز به عنوان بازیکن و هوادار پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می روم. هواداران هم بیایند تا انشاءالله یک پیروزی خوب به دست آید و پرسپولیس به دور بعد صعود کند.