آخرین وضعیت لژیونر ایرانی در فصل نقل و انتقالات

رحیم زهیوی ستاره نیم فصل اول استقلال خوزستان در میانه راه به الشحانیه پیوست و البته در انجا نزدیک به 200 دقیقه به دلایل مختلف به میدان رفت اما عملکرد فوق العاده ای از نظر گل زده و پاس گل داشت و توانست مشتری هایش در لیگ ستارگان قطر را افزایش بدهد.

زهیوی درباره پیشنهادات تیم های ایرانی و تصمیم گیری اش گفت: راستش را بخواهید من از دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم اما همه چیز را موکول کرده ام به بعد از مسابقات آسیایی تیم ها، اولویت من لیگ قطر است چرا که در انجا امکانات عالی است و می توان بیش تر پیشرفت کرد،دو تیم قطری به من پیشنهاد داده اند و اگر شرایط آنها به شرایط من نزدیک شود می مانم و در غیر این صورت احتمال پیوستنم به یکی از تیم های سرخابی تهران بسیار بالاست.

بازیکن سوسنگرد سابق الشحانیه درباره مسابقات آسیایی و شانس تیم ها افزود: استقلال خوزستان کار بسیار سختی خواهد داشت، الهلالی ها تا دندان مسلح هستند و هیچ چیزی کم ندارند اما بازیکنان تیم استقلال خوزستان تنها برای مردم خوزستان و شخص آقای پورموسوی به میدان می روند، در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست اما شکست الهلال بسیار سخت خواهد بود.

وی در ادامه افزود: من بازی های لخویا را دیده ام، لخویا با تیم های دیگر قطر فرق دارد، آنها از تک موقعیت ها بهترین استفاده را می کنند و خط حمله شان عالی است، اما پرسپولیس روحیه خوبی دارد و می تواند با استفاده از روحیه و شادابی به پیروزی برسد. استقلال تهران و آقای منصوریان هم کار سختی برابر العین دارند اما اکنون وضعیت آنها عالی است و قطعا می توانند پیروز شوند. وهر سه تیم ما اگر بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند و با تفکر به میدان بروند مطمئنا جا برای صعود وجود دارد، برای هر سه تیم در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت می کنم.