برانکو به دنبال قهرمانی مجدد پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در دو فصل اخیر نمایش خیره‌کننده‌ای داشته و علاوه بر کسب نتایج خوب، بازی‌های چشم‌نوازی را هم ارائه داده است.

برانکو ایوانکوویچ پس از حضور روی نیمکت پرسپولیس، توانست تفکرات خود را بر این تیم حاکم کند و تیمی هجومی بسازد که موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق می‌کند. هر چند سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ برتر پانزدهم به خاطر عملکرد ضعیف دروازه‌بان و خط دفاع، قهرمانی را تنها به دلیل تفاضل گل کمتر از دست دادند اما سرمربی کروات پرسپولیس با جذب دروازه‌بان شماره یک و کاپیتان تیم ملی، تیمش را تقویت کرد.

سرخ‌پوشان به واسطه حضور مثلث میانی خطرناک متشکل از محسن مسلمان، سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده توانستند جام قهرمانی را در فصل گذشته بالای سر ببرند و همچنین مهدی طارمی را برای دومین فصل متوالی به آقای گلی مسابقات لیگ برتر برسانند.

مدیران باشگاه پرسپولیس که تیم‌شان به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده زودتر از تمام تیم‌های لیگ برتری فعالیت خود را در پنجره نقل‌وانتقالات آغاز کردند و با جذب شجاع خلیل‌زاده از سپاهان و گادوین منشا از پیکان برای رقبا خط و نشان کشیدند.

هیچ تیمی به غیر از سپاهان موفق نشده در لیگ برتر دو فصل متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند اما هواداران پرسپولیس امیدوارند «پروفسور» این رویا را برای‌شان محقق کند.

هر چند آنها کمی هم نگران هستند چون زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی مطرح شده است. البته هنوز بازیکنی از جمع سرخ‌پوشان به صورت قطعی جدا نشده است.

باید دید برانکو که توانست دهمین قهرمانی تاریخ پرسپولیس در لیگ را برای هواداران این تیم به ارمغان بیاورد، می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند یا خیر. همچنین برخی از طرفداران پرسپولیس بسیار امیدوارند که سرمربی محبوب‌شان بتواند این تیم را به قهرمانی آسیا برساند؛ اتفاقی که بیش از دو دهه است هیچ تیم ایرانی موفق به انجامش نشده است.