دایی: با تیمی که صاحب نداشت قهرمان شدیم
محمد دایی در خصوص حضور علی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: تقریبا کار تمام شده است و فقط مانده قرارداد نهایی امضا شود. فکر می‌کنم امروز و فردا این قرارداد نهایی شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا در سایپا هم دستیار علی دایی خواهد بود، عنوان کرد: تا زمانی که «علی‌آقا» بخواهد کنارش هستم.
 
مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران در مورد اینکه چه بازیکنانی قرار است به سایپا اضافه شوند، گفت: مطمئنا هر سرمربی برای بهتر شدن تیمش شرایط خاصی دارد و دنبال بازیکن جدید است، علی هم ایده‌هایی دارد که آنها را اجرایی می‌کند. مسلما چند بازیکن از جمع سایپا جدا می‌‌شوند و چند بازیکن هم اضافه می‌شوند.
 
دایی در خصوص اینکه آیا برادرش می‌تواند در سایپا نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به زمان خوبی که در اختیار داریم نتیجه‌گیری دور از دسترس نیست، هرچند ما در تیم‌های دیگر هم با وجود سختی‌های زیاد مدعی کسب قهرمانی بودیم یا قهرمانی کسب کردیم. 
 
وی در پاسخ به این پرسش که چه نفراتی به عنوان کادر فنی به علی دایی در سایپا کمک می‌کنند گفت: در این مورد خود علی تصمیم نهایی را می‌گیرد.
 
مربی پیشین تیم نفت در مورد قهرمانی این تیم در جام حذفی اظهار داشت: باور کنید بچه‌های نفت کار بزرگی انجام دادند. ما با تیمی قهرمان شدیم که عملا صاحب نداشت و خودمان تنهایی این قهرمانی را به دست آوردیم. نفت باشگاه نبود و بیشتر شبیه یک تیم فوتبال محلی بود.
 
دایی در خصوص اینکه برادرش متخصص قهرمانی در جام حذفی است، عنوان کرد: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و «علی» هم با علم به این موضوع توانسته چند قهرمانی در این مسابقات کسب کند.