قول دایی به سایپا برای کسب سهمیه یا قهرمانی

رضا درویش در مورد عقد قرارداد با علی دایی و اینکه از هفته بیست و ششم لیگ برتر بحث حضورش در سایپا مطرح شده بود، اظهار داشت: دوشنبه هفته پیش حسین فرکی به ما اعلام کرد که به دلایل مسائل پزشکی نمی‌خواهد مربیگری کند و ما هم پس از آن با دایی مذاکره کردیم، روز گذشته هم قرارداد بستیم.

وی در مورد اینکه علی دایی به باشگاه سایپا قولی برای کسب عنوان قهرمانی داده یا نه، گفت: توقع ما این است که با حضور علی دایی در کورس قهرمانی باشیم. ایشان قول داده‌اند حداقل با سایپا سهمیه آسیایی کسب کند و حداکثر این قول هم قهرمانی است.

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد اینکه فصل گذشته نیز سرمربی تیم قهرمان را جذب کرده‌اند،‌ اما در خطر سقوط قرار گرفتند، اظهار داشت: انسان به امید زنده است، گاهی اوقات پیش‌بینی‌ها درست از کار درنمی‌آید. در این فصل تلاش می‌کنیم تا موفق شویم.

درویش درمورد کادر فنی تیم سایپا افزود: علی دایی در انتخاب دستیارانش اختیار تام دارد. ما این اختیار را به حسین فرکی سرمربی سابق تیم هم داده بودیم.

وی در مورد انتخاب سرپرست تیم و اینکه علی دایی می‌خواهد سرپرست را هم خودش انتخاب کند، گفت: انتخاب سرپرست برعهده باشگاه است و ما سرپرست را انتخاب می‌کنیم. حاجیلو چند سالی سرپرست تیم ما بوده و اگر ایشان نخواست بماند، به گزینه‌های دیگری فکر می‌کنیم، اما حاجیلو قبل از حضور فرکی هم سرپرست تیم بوده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد مبلغ قرارداد علی دایی اظهار داشت: او قراردادش را سفید امضا کرد و رفت و به حرمت رفاقت و احترامی که برای ما قائل بود، اعلام کرد؛ هرچقدر مدنظرتان است در آن ذکر کنید.

درویش در مورد اینکه قرارداد فصل گذشته دایی با تیم نفت یک میلیارد و 120 میلیون تومان بوده و باشگاه سایپا قطعاً به خاطر رفاقت هم به این مبلغ رقمی اضافه خواهد کرد، گفت: بله، ما مبلغی به این رقم اضافه می‌کنیم و دستمزدی برای ایشان تعیین خواهیم کرد که در شأن علی دایی باشد.