از تهدید به نیمکت نشینی تا قرارداد داخلی ستاره استقلال با پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز،  یکی از بازیکنانی که گفته می شود با باشگاه پرسپولیس امضای قرارداد کرده، فرشید باقری هافبک تدافعی آبی پوشان  است. بازیکنی که از صبای قم قرار بود با قرارداد 550 میلیون تومانی به پرسپولیس برود اما با قرارداد 950 میلیون تومانی سر از استقلال در آورد  و در مدت حضورش در جمع آبی ها نتوانست خودش را در ترکیب جا کند. با این حال، هنوز برانکو به دنبال جذب این بازیکن است و می خواهد فرشید را از استقلال جدا کند. نزدیکان پرسپولیس می گویند برانکو علاقه خاصی به مدل بازی باقری دارد و تصور می کند این بازیکن  را می تواند حتی همزمان در کنار کمال کامیابی نیاز بازی بدهد و یا اینکه بهترین و نزدیک ترین بازیکن به پازل تاکتیکی است.

گویا تعریف برانکو از باقری باعث شد سرخپوشان در بهمن ماه با این بازیکن قرارداد داخلی ببندند ولی قرار نبود این موضوع رسانه ای شود که اشتباه کوچک یکی از مدیران پرسپولیس، همه چیز را لو داد. حالا شنیدیم پرسپولیسی ها در پی بررسی دوباره شرایط جذب باقری هستند و موضوع را پیگیری می کند تا این بازکین را به لیست خود اضافه کنند. البته آنها این کار را با احتیاط انجام می دهند زیرا نام حریف و رقیب دیرینه شان استقلال در میان است.

جالب اینکه فرشید باقری، زننده گل نایب قهرمانی استقلال به ندرت جواب تلفن پرسپولیسی ها را می دهد و انگار دلش نمی خواهد از جمع آبی پوشان جدا شود زیرا خودش هم موضوع قرارداد با پرسپولیس را پیگیری نمی کند. البته از زمانی که منصوریان رسما اعلام کرده بازیکن به پرسپولیس نمی دهیم باقری برای پیوستن به پرپسولیس دچار تردید شده و این بازیکن  که با استقلال قرارداد دارد از نیمکت نشینی در سال جدید ترس دارد و نمی خواهد با سرمربی تیم خود در بیافتد.