سپاهان به دنبال جذب ستاره پرسپولیس

زردپوشان اصفهانی بعد از توافق شفاهی با کرانچار به سراغ بازیکنان مدنظر این مربی برای فصل آینده رفتند تا تیم خود را برای این رقابت ها تقویت کنند.

گفته می شود کرانچار لیست ورودی و خروجی بازیکنان را به باشگاه تحویل داده است تا اقدامات لازم برای جذب بازیکنان برای فصل آینده صورت بگیرد.
کمال کامیابی نیا، رامین رضاییان، جواهیر سوکای، سروش رفیعی، وریا غفوری و سعید قائدی در لیست خرید کرانچار قرار دارند.
کمال کامیابی نیا که به علت مصدومیت از ناحیه کتف نمی تواند تیمش را برابر لخویای قطر در بازی رفت همراهی کند هنوز قراردادش را با سرخپوشان پایتخت تمدید نکرده است. گفته می شود وی به همبازی های خود گفته از قطر پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ ستارگان قطر بازی می کند.
شنیده ها حاکی از آن است که کامیابی نیا با سپاهان به توافق نهایی رسیده است و بعد از پایان 2 بازی آسیایی پرسپولیس قراردادش با این تیم اصفهانی نهایی می شود.
طبق شنیده ها سپاهانی ها پیشنهاد یک و نیم میلیاردی به کامیابی نیا دادند و این موضوع وسوسه کامیابی میا را برانگیخته است.
بازگشت جواهیر به سپاهان
در بین بازیکنان خارجی که در این سال‌ها تجربه بازی در لیگ برتر فوتبال ایران را داشته‌اند جواهیر سوکای مهاجم آلبانیایی تبار سپاهان چهره‌ای بسیار ویژه بود که خاطرات بسیار زیادی از او در ذهن هواداران فوتبال و طرفداران سپاهان باقی مانده است.
پس از جدایی کرانچار از سپاهان سوکای هم روزگار خوبی در تیمش تجربه نکرد و در نهایت در ابتدای لیگ پانزدهم در لیست حسین فرکی قرار نگرفت تا از ایران برود. البته  همزمان با بازگشت کرانچار به اصفهان فعالیت سوکای در فضای مجازی هم شدت گرفت و این بازیکن سعی کرد به هر طریق ممکن رغبت خودش را برای بازگشت به اصفهان نشان دهد. اکنون شنیده شده که بعد از مصدومیت طولانی‌مدت مسعود حسن‌زاده، سرمربی سپاهان برای بازگشت سوکای ابراز تمایل کرده و هیچ بعید نیست که این بازیکن کم‌حاشیه با شروع لیگ هفدهم با پیراهن سپاهان در میادین بازی کند.
این بازیکن 30 ساله به‌مدت 2 فصل‌ونیم سابقه حضور در سپاهان را دارد اما پس از آنکه در سال 94 از سپاهان جدا شد به لیگ کشور خودش در آلبانی رفت و در دو مقطع در تیم پارتیزان تیرانا بازی کرد و در سال 2016 هم عضو تیم مالزیایی پراک بود. او در 89 بازی در سپاهان 22 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود و به طور کلی در بیش از 207 بازی در عمرش 94 گل وارد دروازه حریفان کرده است.
رامین رضاییان هم مدنظر کرانچار برای فصل آینده است اما به نظر نمی رسد این بازیکن به زردپوشان اصفهانی بپیوندد چرا که سودای اروپا در سر می پروراند.
قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی جزء اهداف زردپوشان اصفهانی در فصل آینده است. براین اساس مسئولان این تیم سرمایه گذاری عظیمی در نقل و انتقالات قرار است انجام بدهند تا تیم قدرتمندی روانه مسابقات کنند.
به هر حال باید دید زرد پوشان اصفهانی می توانند بازیکنان مدنظر کرانچار را جذب کنند یا نه!