واکنش لژیونر جوان ایرانی به همبازی شدن با سردار آزمون

رضا شکاری در خصوص پیوستنش به روستوف روسیه اظهار داشت: بازی در خارج از کشور و در لیگ روسیه قطعا تجارب و نکات فنی زیادی را برایم به همراه دارد و خوشحالم که مدنظر باشگاه روستوف قرار گرفتم.

او ادامه داد: در این مسیر افرادی به من کمک کردند تا بتوانم پله های ترقی را بپیمایم. از همه مربیانم ممنونم و از باشگاه ذوب آهن، آقایان آذری، سعادتی و حق تعالی تشکر می کنم و تلاش خواهم کرد نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشم.

شکاری در خصوص جدایی اش از ذوب آهن و حواشی به وجود آمده در نیم فصل تصریح کرد: قطعا باشگاه ذوب آهن برای من زحمات زیادی کشیده و من در این باشگاه به فوتبال ایران معرفی شدم. بر اساس قراردادی که داشتیم من با پرداخت صد هزار دلار بابت فسخ قرارداد می توانستم به تیم های خارجی بپیوندم. بعد از مسائلی که به وجود آمد جلسه ای با آقای آذری داشتم و او اعلام کرد ما نمی خواهیم مانع پیشرفت تو شویم اما باید شان باشگاه حفظ می شد. حتی قرار بود او هم در سفر به روسیه حضور داشته باشد و از این بابت و نگاه خوب شان ممنونم.

شکاری در پایان همبازی شدن با سردار آزمون را اتفاق خوبی دانست و گفت: تجربه سردار می تواند کمک زیادی به من کند.در همین مدت هم مثل یک برادر کنار من بود.مطمئنم بودن او به نفع من است.