خداحافظی ستاره پرسپولیس از بازیکنان؟
پرسپولیس برای بازی با لخویا آماده می‌شود. دو بازی رفت و برگشت مهم و حیاتی که بی‌تردید اندازه قهرمانی در لیگ برتر اهمیت دارد. همزمان با آماده‌سازی پرسپولیس برای حضور در این بازی آسیایی، باشگاه با هماهنگی برانکو، وارد نقل‌ و انتقالات هم شده و می‌کوشد ضمن حفظ ستاره‌های خود، بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.

اگرچه در این میان بعضاً اختلافاتی هم میان برانکو و باشگاه پیش می‌آید و مدیران پرسپولیس بازیکنی را از لیست درمی‌آورند و گزینه دیگری را به سرمربی تیم پیشنهاد می‌دهند اما به هر حال همه کارها با هماهنگی برانکو جلو می‌رود.

تا اینجا گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده به صورت توافقی و نه ثبتی و رسمی به پرسپولیس پیوسته‌اند و تلاش‌ها برای جذب سعید آقایی آغاز شده اما در این میان دیروز خبر تکان‌دهنده‌ای به برانکو رسید. دیروز یکی از نزدیکان برانکو به او خبر داد یکی از ستاره‌های تیمش که باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد اوست، ‌با همبازیان خودش در پرسپولیس خداحافظی کرده و گفته بعد از بازی برگشت مقابل لخویا، لژیونر می‌شود.

این بازیکن که به دلیل درپیش بودن بازی مقابل لخویا، نامش نزد ما امانت می‌ماند تا متهم به تخریب فضای پرسپولیس نشویم، به دو  همبازی صمیمی خودش گفته: «در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم اما در سال منتهی به جام جهانی، احساس می‌کنم اگر لژیونر باشم، شانس بیشتری برای حضور در جام جهانی دارم. دلم پیش شماست اما نمی‌توانم جام جهانی را از دست بدهم.»

گویا این بازیکن مدعی شده پیشنهادی که از اروپا دریافت کرده، از لحاظ مالی برایش بهره چندانی ندارد اما شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی و انتقال به لیگ‌های مطرح‌تر اروپایی را به او می‌دهد.

البته برانکو بعد از شنیدن این خبر، از مدیران باشگاه خواسته هرچه سریع‌تر این بازیکن را از رفتن منصرف کنند و تأکید کرده قرارداد این بازیکن قبل از پایان بازی برگشت مقابل لخویا تمدید شود اما دیشب شنیدیم این بازیکن در واکنش به تماس مدیران باشگاه که او را به مذاکره رودررو دعوت کردند، گفته الان تمرکزم روی بازی با لخویاست. بعد از دو بازی رفت و برگشت مذاکره می‌کنیم.

انگار این بازیکن فعلاً نمی‌خواهد رسماً به باشگاه بگوید خیال ماندن ندارد. شاید احتمال می‌دهد لحظه آخر انتقالش به اروپا جور نشود ولی پیشاپیش با دوستانش خداحافظی کرده است.