حضور دو استقلالی و یک پرسپولیسی و غیبت رضایی

تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود برای بازی با العین امارات از ساعت 18 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

*جابر انصاری، امید ابراهیمی، ووریا غفوری و کاوه رضایی نفراتی بودند که در تمرینات امروز استقلال حضور نداشتند ضمن اینکه امید نورافکن نیز تیم ملی جوانان را همراهی کرده است.

*کاوه رضایی روز گذشته به دلیل درد جزیی که ازناحیه کمر احساس می‌کرد با آبی‌پوشان تمرین نکرد و البته این بازیکن در تمرین امروز حضور نداشت اما رضایی مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با العین نخواهد داشت.

* بهشاد یاورزاده بازیکن سابق استقلال که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است در تمرین امروز حاضر شد و برخورد گرمی با علیرضا منصوریان داشت همچنین ایمان عالمی مربی فصل گذشته ملوان و دستیار سابق قلعه‌نویی در محل تمرین حاضر شد و مورد استقبال کادر فنی آبی پوشان قرار گرفت.

* با توجه به غیبت بازیکنان متعدد در تمرین سرمربی تیم استقلال تعدادی از بازیکنان جوانان و امید این باشگاه را به کمپ حجازی فراخواند.

*پیش از شروع تمرین منصوریان بازیکنان را دور هم جمع کرد و در همان ابتدا مگویان را در آغوش گرفت و به وی خوش‌آمد گفت این بازیکن مدتی را در کشور ارمنستان سپری کرد. سپس سرمربی استقلال وقتی خسرو حیدری را با سیمایی جدید دید به کاپیتان دوم تیمش گفت چه خوش تیپ شدی.

*یک هوادار که روی ویلچر نشسته بود امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و سرمربی تیم استقلال برخورد گرمی با وی داشت.

*منصوریان در حاشیه تمرین امروز استقلال گرمکن خود را به این هوادار معلول هدیه کرد و این اقدام او باعث تشویق تماشاگران شد.

 

* هنگامی که سرمربی استقلال سوت آغاز تمرین امروز را زد نزد خبرنگاران آمد تا با آنها گفت‌وگویی ترتیب زند. وی در حالی که در حال مصاحبه با خبرنگاران بود با سر و صدای تعدادی از لیدرهای تیم که مشغول بازی فوتبال بودند روبرو شد و به همین علت مصاحبه را قطع کرد و نزد آنها رفت و گفت این بازی را جمع کنید.

* فرزند مرتضی کرمانی‌مقدم بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس امروز به همراه بهشاد یاورزاده در محل تمرین حاضر شد که سرمربی استقلال بلافاصله وی را شناخت.

 

* در بخش اول تمرین بازیکنان بعد از گرم کردن در اختیار محمد خرمگاه قرار گرفتند که این مربی نفرات جوان و بازیکنان اصلی استقلال را از هم جدا کرد و دو تمرین دفاع به حمله را برای آنها درنظر گرفت. بخش پایانی تمرین هم به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت.

* حدود 100 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین آبی‌پوشان حاضر شده و در برخی از دقایق بازیکنان این تیم را هم تشویق کردند.

 

تیم فوتبال استقلال روز اول خرداد ماه در ورزشگاه آزادی میزبان العین امارات خواهد بود.