خوردبین: رفیعی در ایران برای پرسپولیس بازی می‌کند

 محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و آماده بازی با لخویا می‌شویم. همه چیز خوب است و بازیکنان سرحال هستند.

وی درباره اینکه به دلیل بازی استقلال در ورزشگاه آزادی تیم‌های پرسپولیس و لخویا نمی‌توانند تمرین آخرشان را در این ورزشگاه انجام دهند، اظهار داشت: تا الان که به ما اطلاع داده نشده کجا تمرین خواهیم کرد و نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد. ما اگر جایی برای تمرین نداشته باشیم در همین زمین خودمان تمرین می‌کنیم اما به هر حال تمرین کردن در زمین اصلی مهم است. البته یک خوبی که وجود دارد این است حریف ما با زمین آشنا نیست اما شاید آنها به همین مساله اعتراض کنند یا اینکه بخواهند صبح روز قبل از بازی در ورزشگاه آزادی تمرین کنند که البته شاید کنفدراسیون آسیا این مساله را قبول نکند و باید درنهایت زمینی در اختیار آنها قرار دهیم.

خوردبین تصریح کرد: از لخویا شناخت خوبی داریم و آنالیزورهای تیم به خوبی این تیم را آنالیز کردند و همه چیز در اختیار مربیان قرار گرفته است.

وی درخصوص ارزان شدن بلیت ورزشگاه افزود: بلیت‌ها که ارزان شده اما هواداران به استادیوم می‌آیند تا هم ورزشگاه پُر شود و هم اینکه برای باشگاه درآمدزایی صورت بگیرد.

سرپرست تیم پرسپولیس درخصوص اینکه برای فصل آینده این تیم کجا اردو برگزار می‌کند، گفت: هنوز محل اردو مشخص نیست و بعد از بازی‌های ما مکان آن مشخص خواهد شد.

وی درباره نقل و انتقلات سرخ پوشان تصریح کرد: تا جایی که می‌دانم دو بازیکن خوب گرفتیم و مشکلی هم بابت ثبت قرارداد آنها نداریم.

خوردبین در پایان گفت: سروش رفیعی اگر بخواهد به خارج از کشور برود مشکلی نیست اما اگر در ایران باشد قطعا در پرسپولیس بازی می‌کند.