طارمی پیشنهادها را رو می‌کند
مهدی طارمی همچنان چند پیشنهاد خارجی دارد و البته باتوجه به اتفاق‌های فصل گذشته ترجیح می‌دهد که در این مورد صحبتی انجام ندهد.

 

طارمی که فصل گذشته انتقال ناموفقی به تیم «ریزه‌اسپور» ترکیه داشت، حالا بادقت و وسواس بیشتری به پیشنهادهای خارجی‌اش رسیدگی می‌کند.


یک منبع موثق و نزدیک به طارمی در مورد این موضوع صحبت‌های جالبی می‌کند: «طارمی تحت‌هیچ شرایطی حاضر به مصاحبه نیست و دلش نمی‌خواهد تا در مورد این مسایل صحبت کند. تمام تمرکز او روی بازی‌های پرسپولیس است و در تلاش است تا در دیدار با لخویا بدرخشد و برای پرسپولیس گل بزند.»


با تمام این حرف‌ها از زبان این منبع موثق می‌شنویم که طارمی دوست دارد لژیونر شود: «هیچ بازیکنی از لژیونر شدن بدش نمی‌آید. طارمی هم دوست دارد لژیونر شود و اگر پیشنهاد خوبی برسد، طارمی هم دوست دارد تا به یک باشگاه معتبر خارجی و اروپایی برود.»


هرچند که این منبع موثق و نزدیک به طارمی تلاش می‌کند تا در مورد این موضوع صحبت نکند ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آقای گل سرخ‌ها چند پیشنهاد از باشگاه‌های قطری و چینی دارد.


طارمی جدا از پیشنهادهای آسیایی‌اش، چند پیشنهاد از باشگاه‌های درجه دوم و سومی اروپا دارد که البته می‌کوشد در این مورد حرفی نزند و وارد حاشیه نشود.


جدا از تمام این حرف‌ها بعضی‌ها معتقدند که جذب گادوین منشا باعث شده تا طارمی نسبت به حضور در پرسپولیس دلسرد شود. در حالی‌که خیلی‌ها به دنبال تشکیل زوج رویایی طارمی- منشا هستند و در مورد آن صحبت می‌کنند، بعضی‌های دیگر معتقدند که دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند و شاید به همین دلیل است که شایعه دلخوری طارمی از خرید جدید سرخ‌ها تقویت می‌شود.


طارمی که برای یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و‌ می‌بایستی پیراهن این تیم را بپوشد، قصد دارد که سکوتش را تا پایان بازی برگشت پرسپولیس- لخویا ادامه دهد. او به خوبی می‌داند که درخشش در بازی با لخویا تا چه حد به سودش است و به همین دلیل تا نهم خرداد ماه و بازی برگشت با لخویا سکوت می‌کند. اگر دیدید و یا شنیدید که طارمی پس از پایان بازی‌های پرسپولیس و حضور در اردوی تیم‌ملی در مورد پیشنهادهای خارجی‌اش صحبت کرد، زیاد تعجب نکنید.