کاوه رضایی: آمدن به استقلال برای من تجربه سختی بود

تیم فوتبال استقلال تهران فردا(دوشنبه) در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان العین امارات است.

زمانیکه استقلال یکی از تیم‌های بزرگ ایران پا به میدان بازی می‌گذارد و در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شود تا بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی را مقابل العین امارات انجام دهد، کاوه رضایی، مهاجم استقلال خیلی خوب می‌داند هیچ چیزی هواداران پرشور استقلال را راضی نمی‌کند مگر اینکه بهترین عملکرد را داشته باشد.

کاوه رضایی 25 ساله دومین فصل حضورش در لیگ قهرمانان آسیا است. اتفاقا او در فصل اول حضور در آسیا به همراه ذوب آهن اصفهان نیز موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی برسد. او در این فصل موفق شد در آسیا 4 گل از 6 بازی بزند و آمار بهتری را نسبت به فصل اولش که تنها یک گل زد، به جای بگذارد.

اما تجربه حضور در استقلال که جزو بزرگترین باشگاه‌های آسیا است کاملا متفاوت است و  فشار و توقعات زیادی را بر روی او می‌گذارد.

کاوه رضایی، در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: استقلال تیم بزرگی است و واقعا یکی از تیم‌های بزرگ ایران و آسیا است. زمانیکه در استقلال بازی می‌کنید فشار زیادی بر بازیکنان وجود دارد و در هر بازی باید تمام تلاش خود انجام دهیم و مساله بازی ما نیست بلکه باید بهتر عمل کنیم زیرا هواداران در هر بازی از شما این انتظار را دارند که بهتر از بازی قبل باشید و جزو بهترین ها قرار بگیرید. آمدن به استقلال برای من تجربه سختی بود زیرا باید همیشه در هر بازی در بهترین شرایط موجود باشم.

 استقلال بازیکنان شاخص و باتجربه‌ای مانند سید مهدی رحمتی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، خسرو حیدری مدافع راست باتجربه‌ای دارد که هر دو آنها باهم 135 بازی ملی در کارنامه‌شان دارند. این یکی از عوامل مهمی بود که کاوه رضایی را راضی کند و با ترک باشگاه ذوب آهن اصفهان به استقلال تهران بیاید.

کاوه در ادامه عنوان کرد: صراحتا عرض می‌کنم که باید در سال گذشته به همراه ذوب آهن به جای العین ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسیدیم اگر در مرحله یک هشتم شکست نمی‌خوردیم. به نظرم این شکست ما به خاطر کم تجربگی ما بود. اما امسال کاملا متفاوت با سال گذشته است. امسال تیم و همبازی‌هایم تجربه زیادی دارند. بازیکنانی در ترکیب استقلال داریم که در جام جهانی، لیگ‌های اروپایی و لیگ‌های بزرگ تجربه بازی دارند و در نتیجه جو باشگاه کاملا متفاوت است.

مهاجم استقلال در ادامه گفت: البته ما در هر بازی حمایت 90 هزار هوادار را داریم که این کمک زیادی را به ما می‌کند. مثلا در بازی با السد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عامل مهمی در کسب پیروزی ما بودند. ما در ادامه رقابت‌های آسیا در هر بازی عملکردمان بهتر می‌شد.