درخواست رحمتی از هواداران استقلال

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین اظهار داشت:  من برای بار دوم است که در این مرحله از رقابت‌ها حاضر می‌شوم. مرتبه قبلی در مرحله گروهی با العین بازی کردیم که هم در بازی رفت و برگشت این تیم را شکست دادیم. العین تیم قدرتمندی دارد اما ما تیمی هستیم که یکدل هستیم و قبلا هم ثابت کرده‌ایم که کار‌های مهمی انجام می‌دهیم.

وی افزود: مهمترین نقش در این بازی را هواداران دارند که همیشه‌ در حساس‌ترین شرایط به ما کمک کردند و به تیم توانسته‌اند دلگرمی بدهند، انشاءالله هواداران فردا به ورزشگاه بیایند و ما بازیکنان قول می‌دهیم در این دو بازی از همه چیزمان بگذریم و با جان مان آن چیزی که لیاقت مردم است را به آنها هدیه دهیم و از این مرحله بگذریم و مانند چند سال گذشته به جمع 8 تیم و در نهایت 4 تیم برسیم. 

کاپیتان استقلال با اشاره به محرومیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان از حضور تماشاگرانش تصریح کرد: هواداران ایرانی چه استقلال و پرسپولیس با پر کردن ورزشگاه خوف عجیبی برای حریف ایجاد می‌کنند و دیگر نیازی به لیزر و مواد محترقه نیست. از هواداران استقلال می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند چرا که حضور آنها باعث دلگرمی است. از تماشاگران خواهش می‌کنم که مواد محترقه و لیزر نیاورند تا از حضور آنها محروم نشویم. ما از آنها می‌خواهیم که حداقل بازیکنان را از داشتن خود محروم نکنند.