دو بازیکن حاشیه ساز پرسپولیس و استقلال در تمرین تیم ملی+عکس

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع پرحاشیه ابتدای فصل استقلال تهران بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در اتفاقی جالب به اردوی تیم ملی دعوت شده است. آخرین جدالی که او توانست به طور رسمی پا به توپ شود به هفته دوم لیگ برتر و جدال برابر استقلال خوزستان مربوط می‌شود و بعد از عملکرد ضعیف و البته مصدومیت روزهای اخیر را به درمان مصدومیت و تمرینات اختصاصی مشغول بوده، حضوری ناگهانی و عجیب به تیم ملی داشت.

دیگر بازیکن سوال برانگیز این لیست البته رامین رضاییان است که از ابتدای فصل حضوری نصفه و نیمه در ترکیب پرسپولیس داشت و در نهایت نیز به دلیل مسائل حاشیه‌ای از جمع شاگردان برانکو خط خورد و در مذاکره با باشگاه توانست رضایتنامه خود را دریافت کند. با این حال رضاییان که از نظر آمادگی در شرایط مثبتی قرار داشته و تنها حواشی باعث دوری او از پرسپولیس و تیم باشگاهی بوده، همچنان مورد اعتماد کارلوس کی‌روش است. هرچند مرد پرتغالی در دو دیدار آخر خود این بازیکن را نیز نیمکت نشین کرده بود.

کنعانی زادگان و رضاییان اکنون در پایان فصل با حضور در اردوی تیم ملی و جلب اعتماد کی روش به دنبال این هستند تا برای فصل آینده با آمادگی کامل روحی – روانی و البته بدنی تصمیم درستی در خصوص سرنوشت فوتبالی خود بگیرند و باید دید اینبار دو بازیکن پرحاشیه نقل و انتقالاتی لیگ شانزدهم، با تصمیم حرفه‌ای به ارتقای فنی خود خواهند پرداخت یا تیتر رسانه‌ها و فضای مجازی اولویت آنها خواهد بود.