قول قهرمانی نمی دهم اما قول می دهم خوب بازی کنیم

مهدی تارتار که پس از صعود با پارس جنوبی جم قرارداد خود با این تیم را تمدید کرد و فصل بعد نیز در لیگ برتر حضور خواهد داشت در رابطه با اوضاع خود و تیمش به صحبت پرداخت.

 

از اعتماد مدیران پارس جنوبی ممنونم

 

 در ابتدای صحبت‌هایم انتخاب مجدد آقای روحانی را به عنوان رئیس جمهور به ملت شریف ایران تبریک می‌گویم و از این بابت خوشحال هستم. ضمنا از اعضای هیات مدیره‌مان و مدیرعامل تیم آقای بهرام رضاییان تشکر می‌کنم که مجددا به من اعتماد کردند. امیدوارم در پایان فصل با زحمات و تلاش کادرفنی‌مان بتوانیم پاسخ خوبی به این اعتماد بدهم.

 

در اولین سال لیگ یک، لیگ برتری شدیم

 

اولین سالی بود که به لیگ یک آمدم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با سربلندی این تیم را لیگ‌برتری کنیم. از دکتر کادور، دکتر خلیلی و مهندس یوسفی و اعضای هیات مدیره که در نشست‌مان باعث دلگرمی ما شدند و قول مساعدت دادند. ان‎شاءالله که مشکلی از نظر مالی نخواهیم داشت.

 

تنها باشگاهی هستیم که مطالبه ای نخواهیم داشت

 

کلیه بچه‌های تیم و کادرفنی ما این هفته تسویه حساب خواهند کرد و فکر می‌کنم تنها باشگاهی باشیم که این کار را انجام می‌دهیم و هیچ مطالباتی نخواهیم داشت. 

 

به هیچ بازیکنی تعهد نداریم

 

ما با هیچ بازیکنی قرارداد و تعهدی هم نداریم. البته پیش از آن باید از بازیکنان خوب پارس جنوبی جم تشکر کنم سال گذشته زحمات زیادی برای این تیم کشیدند. سلیقه‌ها در لیگ‌برتر متفاوت است و اولین حضورمان است و سال سختی پیش رو داریم. امیدواریم از بازیکنان سال گذشته‌مان هم بتوانیم استفاده کنیم و اگر نتوانستیم آنها را حفظ کنیم از آنها بابت زحمات سال گذشته‌شان تشکر می‌کنیم و آرزومندیم که از من بابت عدم حضورشان در تیم دلگیر نشوند.

 

اولویت مان استفاده از بازیکنان بومی است

 

اولویتمان استفاده از بازیکنان بومی است حالا چه از استان بوشهر و بازیکنانی که کیفیت لازم را داشته باشند و بتوانند به تیم کمک کنند در دستور کارمان قرار دارد. 

 

به مردم گیلان و بوشهر تبریک می گویم 

 

به مردم خوب استان گیلان بابت حضورشان در لیگ‌برتر تبریک می‌گویم علاوه بر آنکه مجددا به مردم خوب استان بوشهر بابت حضور پارس به لیگ‌برتر هم تبریک می‌گویم. هر دو تیم هواداران پرشوری دارند و این به هیجانات لیگ‌برتر کمک می‌کند. در شهرستانی که جمعیتش 80 هزار نفر است وقتی 15 هزار نفر به ورزشگاه می آیند این نشان از شور فوتبالی در یک شهر را نشان می‌دهد.

 

جایگاه مناسب در لیگ برتر به دست می آوریم

 

من به هیچ وجه نگاه رو به پایین نیست و همیشه به بالا رفتن فکر می‌کنم. مطمئنا با جذب بازیکنان خوب می‌توانیم یک جایگاه مناسب را در لیگ‌برتر کسب کنیم.

 

بازیکنی با ارقام نجومی جذب نمی کنیم

 

مدیریت توانمند ما نشان داده که هیچ وقت مشکلات مالی‌ای در باشگاه نداشته باشیم و همانطور که گفتم تا پایان هفته تمام معوقات و مطالبات بازیکنان تسویه خواهد شد. قطعا اینطور نیست که ما بخواهیم بازیکنانی با رقم‌های نجومی جذب کنیم که بعدها از پس‌شان برنخواهیم آمد و مطمئنا تمام تلاش مجموعه پارس جنوبی جم این است که بهترین راهکارها را برای جذب و حفظ بازیکن داشته باشیم. 

 

قول قهرمانی نمی دهم اما قول می دهم خوب بازی کنیم

 

امیدوارم روزهای خوبی را به همراه مدیریت، بازیکنان و کادرفنی‌مان داشته باشیم و بتوانیم به مانند سال گذشته از رقابت‌های لیگ‌برتر سربلند بیرون بیاییم که این موضوع با تلاش مضاعف مجموعه به دست خواهد آمد. به هیچ وجه قول قهرمانی نمی‌دهم چون فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی قول می‌دهیم که فوتبال خوبی را ارائه دهیم.