واکنش بازیکن استقلال به احتمال رویارویی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان

خسرو حیدری در پایان دیدار تیم‌های استقلال و العین که به پیروزی آبی‌پوشان انجامید، اظهار داشت: در بازی‌های رفت و برگشت باید نهایت تلاش خود را در زمین خودی انجام دهیم. ما در بازی نخست میزبان بودیم و یک دیدار سخت در خانه حریف داریم. خدا را شکر که هواداران در روز وسط هفته سنگ تمام گذاشتند و از آنها تشکر می‌کنیم. ما نمی‌توانستیم این هواداران را دست خالی به خانه‌های‌شان بفرستیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا یک گل اندوخته خوبی برای دیدار برگشت خواهد بود یا خیر؟ گفت: اگر یک گل دیگر نیز می‌زدیم نتیجه خیلی خوبی کسب می‌کردیم، اما مبنای ما بر این بود که 2 کلین‌شیت داشته باشیم. می‌خواستیم در این دو دیدار گلی دریافت نکنیم و خیلی مهم است که در این بازی گلی نخوردیم.اگر بتوانیم در زمین العین هم یک گل بزنیم نتیجه خیلی خوبی خواهد بود. 

هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به غیبت چند بازیکن خوب این تیم، تصریح کرد: ما در این بازی 2 امید خود، جابر انصاری،وریاغفوری، علی قربانی و خیلی از بازیکنان خود  را نداشتیم و بازیکنانی چون حق‌دوست که به زمین رفتند از تجربه کم‌تری برخوردار بودند، که با این حال بازی بدی ارائه ندادند. باید در زمین حریف هوشیار باشیم. در امارات هوا گرم است و ان‌شاءالله بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. 

حیدری در پاسخ به صحبت‌های خبرنگاری مبنی بر این که آیا این حق است که تیم‌های ایرانی که امکانات چندانی ندارند، بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسند؟ خاطر نشان کرد: تیم‌هایی مانند العین خیلی پولدار هستند و قیمت 2 مهاجم نوک آنها به اندازه کل بازیکنان لیگ ما بود. آنها بازیکن خوب و حرفه‌ای دارند و از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند اما غیرت ایرانی به همه اینها می‌چربد. ان‌شاءالله بتوانیم در امارات هم نتیجه خوبی کسب کنیم و به مرحله بعد راه‌ پیدا کنیم. 

وی در این خصوص که در صورت صعود استقلال به مرحله بعد آیا ترجیح می‌دهد به تیم پرسپولیس برخورد کنند یا خیر؟ گفت: فعلا تمام فکر و ذکر ما این است که امسال بتوانیم از مرحله یک هشتم نهایی بگذریم و پس از آن به هر تیمی بخوریم فرقی برای ما ندارد. می‌توانیم در مرحله یک چهارم نهایی با تیمی قوی‌تر ظاهر شویم.