توضیحات مدیرعامل گسترش فولاد درباره وصعیت آقایی و شجاعیان
هوشنگ نصیرزاده درخصوص وضعیت سعید آقایی اظهار داشت: در مدیریت باشگاه حرفه‌ای امکان این موضوع است که بازیکنی به باشگاه از چک شخصی خود استفاده کند. در اکثر مواقع برخی از بازیکنان بدلیل عدم پرداخت مطالبات خود به فدارسیون فوتبال علیه باشگاه خود شکایت می‌کنند. این طبیعی است که باشگاه‌ها برای حق خود دست به کارهای قانونی برای رسیدن به حق خود، بزنند.

وی تصریح کرد: تا بدین لحظه که من با شما صحبت می‌کنم، هیچ درخواستی رسمی از سوی باشگاه تراکتورسازی یا دیگر باشگاهی برای حل‌وفصل وضعیت سعید آقایی رخ نداده است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد افزود: سعید آقایی بازیکن تیم گسترش فولاد نیست و برای رضایت‌نامه این بازیکن نباید به گسترش فولاد مراجعه کنند اما این بازیکن یک چک شخصی در اختیار باشگاه گسترش فولاد قرار داده است و بهتر است خود سعید آقایی برای حل‌وفصل این موضوع مستقیم با ما جلسه داشته باشد. البته طبیعی است هر باشگاهی برای جذب این بازیکن اقدام کند، برای حل شدن مسئله چک شخصی سعید آقایی به وی کمک کند.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: داریوش شجاعیان بازیکن تیم گسترش فولاد است، هر تیمی مدنظر داشته باشد این بازیکن را جذب کند، باید با ما مذاکره کند که تابه حال هیچ‌گونه درخواست رسمی از سوی دیگر باشگاه‌ها نشده است.