پشت پرده جدایی یک مهاجم از استقلال و سپاهان

امین منوچهری در حین تماشای دیدار استقلال مقابل العین در مصاحبه با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه چه می‌شود بازیکنی که در استقلال بازی می‌کرده و در سطح بالا قرار داشته راهی لیگ دسته اول می‌شود،اظهار داشت:اتفاقاتی در نقل و انتقال رخ داد که در یک کتاب هم نمی‌توان آن را نوشت. بالای هزار نفر از یک تیم زنگ می‌زدند و همان‌ها مانع بستن قراردادم می‌شدند. شخصیتم طوری نیست زیر بلیت کسی بروم و هیچ وقت با واسطه و دلال تیم انتخاب نکردم.

وی در مورد جدایی اش از تیم سپاهان گفت: معتقدم بهترین دوران فوتبالم را در تیم سپاهان سپری کردم اما کادر فنی اعتقاد چندانی به من نداشت. دیدید در نهایت خود عبدالله ویسی هم از این تیم جدا شد. نهایت کم‌لطفی در حق من انجام شد. در شرایطی که بهترین گل‌ها را می‌زدم فرصت بازی به من را ندادند و مجبور به جدایی شدم. 

مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه آیا می‌تواند روزی به این تیم بازگردد، تصریح کرد:خیلی دوست دارم دوباره این اتفاق تکرار شود. برگشتن به سطح بازی در تیمی مثل استقلال بسیار سخت است در ضمن ارتباطات بسیار قوی می‌خواهد که این کارها از عهده من خارج است.

منوچهری در مورد اینکه چرا از استقلال جدا شد،پاسخ داد:‌خیلی تلاش کردم و با شرایط سختی با عشق علاقه فراوان به تیم محبوبم آمدم. اما متاسفانه در نیم‌فصل با بد شانسی مجبور به ترک این تیم شدم. سرمربی تیممان به من هیچ اعتقادی نداشت از دست من کاری بر نمی آمد تا بتوانم خودم را به وی تحمیل کنم.در آن زمانی که من در استقلال حضور داشتم بازیکنان بزرگی در تیم ما وجود داشتند و همین موضوع باعث شده بود تا زیاد در ترکیب اصلی تیم به میدان نروم.