بازیکن مورد علاقه برانکو به کدام تیم می رود؟

شایان مصلح در خصوص پیشنهاداتش از تیم های لیگ برتری به ویژه 2 تیم استقلال و پرسپولیس و احتمال جدایی اش از سپیدرود رشت اظهار کرد: قرارداد من با تیم سپیدرود به پایان رسیده و هنوز تصمیم قطعی خود را برای ماندن در سپیدرود یا ترک این تیم نگرفته ام. از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم که نام چند تیم رسانه ای شده اما نام چند تیم نیز هنوز در رسانه ها مطرح نشده است.

وی افزود: طی 10 روز آینده تصمیم نهایی خود را می گیرم و تیم آینده ام را مشخص می کنم، امیدوارم هر اتفاقی که به صلاحم است رخ دهد و بتوانم علاوه بر کسب موفقیت فردی در زمینه کسب عناوین تیمی نیز موفق باشم.

مصلح با اشاره به آخرین وضعیت حضور تیم سپیدرود رشت در لیگ برتر گفت: من از وضعیت فعلی سپیدرود اطلاع دقیقی ندارم اما تا آنجا که می دانم هیئت فوتبال دیگر قصد تیمداری ندارد و به دنبال واگذاری باشگاه سپیدرود است. در حال حاضر عوامل تیم منتظر مشخص شدن مالک جدید باشگاه هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مدیریت جدید باشگاه سپیدرود مشخص شود، حیف است تیمی که دو سال برای آن زحمت کشیده شده تا به لیگ برتر صعود کند دچار بلاتکلیفی و نابسامانی شود.

مصلح در پایان درباره انگیزه اش برای دعوت شدن به تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر مشغول ادامه تمرینات انفرادی در شهر رودبار هستم و بزودی تیم آینده ام را مشخص می کنم، آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است  و من نیز انگیزه بسیار زیادی برای ملی پوش شدن دارم.