خبر خوش سرپرست استقلال به هواداران

نصراله عبدالهى درباره وضعیت جابر انصارى و وریا غفورى اظهار داشت: خوشبختانه غفورى و جابر انصارى با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود، مشکلى براى همراهى تیم در دیدار برگشت مقابل العین ندارند و مى توانند تیم را همراهى کنند.

وى درباره وضعیت دیدار استقلال و العین در بازى برگشت گفت :در هر صورت بازى سختى را در امارات خواهیم داشت اما امیدوارم با درایت کادر فنى و تلاش بازیکنان بتوانیم پیروز میدان باشیم و با برد بتوانیم به مرحله بعدى لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

عبدالهی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال نیز توضیح داد: همان طور که منصوریان و مدیران باشگاه اعلام کردند در حال حاضر تمام تمرکز براى بازى برگشت با العین است و به طور حتم پس از اتمام بازى مقابل العین ،نقل و انتقالات باشگاه نیز به کار خواهد افتاد .مطمئنا طبق گزینه هاى مد نظر منصوریان ،بازیکنان جدید به ترکیب تیم اضافه مى شوند.
 
سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان درباره زمان سفر استقلال به امارات گفت: طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است کاروان چند نفره استقلال روز شنبه راهى امارات شود و روز یکشنبه نیز یک جلسه تمرین را در دستور کار خواهیم داشت.