شاه ماهی استقلال جواب سپاهان را نمی دهد

مهدی اخوان درباره وضعیت میرزایی اظهار کرد: این بازیکن از لیگ سوئد پیشنهاد دارد و تیم سوئدی دو هفته پیش دعوتنامه ای به باشگاه فرستاد و خواهان جذب این بازیکن شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: البته باشگاه مخالف جدایی میرزایی است و این بازیکن هم دوست ندارد از باشگاه جدا شود.
اخوان درباره اظهارات مدیر برنامه میرزایی تصریح کرد: انتقال میرزایی به باشگاه سوئدی به نفع تیم ما است و می توانیم از این انتقال درآمدزایی کنیم اما به نظرم این بازیکن باید چند سال در سپاهان بماند و بعد از کسب تجربه به اروپا ترانسفر شود.
سرپرست سپاهان درباره جذب بازیکن جدید گفت: تاکنون ثاقبی، جعفری و یزدانی را جذب کردیم و به دنبال به خدمت گرفتن سایر بازیکنان مدنظر کرانچار هستیم. طبق قانون نقل و انتقالات اجازه جذب 6 بازیکن لیگ برتری داریم تا لیست بازیکنان خود را تکمیل کنیم.
وی درباره وضعیت قرارداد حاج صفی گفت: حاج صفی در اردوی تیم ملی به سر می برد و بعد از بازی تیم ملی با مسئولان باشگاه برای تمدید قراردادش مذاکرات لازم را انجام می دهد. حاج صفی بیان کرده در ایران فقط برای سپاهان بازی می کند و به تیم دیگری نمی رود.
اخوان درباره وضعیت جباروف تصریح کرد: باشگاه تماسی با جباروف نداشته است و این بازیکن هم جواب تماسها را نمی دهد. براین اساس حضور این بازیکن در سپاهان منتفی شد.
سرپرست سپاهان درباره شایعه بازگشت جواهیر سوکای گفت: جواهیر سوکای جزء بازیکنان مدنظر کرانچار نیست و بازگشت این بازیکن به سپاهان منتفی است.
وی درباره سیاست باشگاه سپاهان برای بستن قراردادهای نجومی بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و باشگاه پول ندارد تا با بازیکنان قراردادهای نجومی ببندد. ما قرارداد های معقول با بازیکنان می بندیم تا بتوانیم تمام مبلغ قراردادشان را پرداخت کنیم. باشگاه سپاهان همانند دیگر تیمها نیست که با بازیکنان قرارداد میلیاردی می بندند اما توان پرداخت این پول را ندارند و پرونده های حقوقی زیادی در فیفا دارند.
اخوان درباره وضعیت دستیاران کرانچار تصریح کرد: محمود کریمی یکی از گزینه های مربیگری تیم است و کرانچار بعد از بازگشت به اصفهان لیست دستیاران خود را می دهد و جواب نهایی خود را در مورد کریمی می دهد.

سرپرست سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: کرانچار 20 خرداد ماه به اصفهان باز می گردد و تمرینات تیم هم از 23 خرداد ماه آغاز می شود.