آخرین وضعیت پرونده‌های تراکتورسازی در فیفا
آرش نجفی در خصوص وضعیت پرونده‌های فعلی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: در حال حاضر ما پرونده اولیویرا و ویلا را حل و فصل و این موضوع را به صورت کتبی به روابط بین‌الملل فدارسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل کسری بودجه‌ای که در حال حاضر داریم، نمی‌توانیم پرونده یونس حمزه، دیتمار بیکای و آیان رمزی را حل کنیم. فعلا سعی کردیم درخصوص این 3 پرونده مدارا کنیم تا بودجه کافی برای حل این پرونده‌‌ها فراهم شود.

مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که مدارک پرونده‌های خود را به فدارسیون فوتبال ارسال کردند یا خیر، تصریح کرد: اگر وثوق احمدی به عنوان رئیس کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان فدراسیون فوتبال خواهان ارسال مدارک برای تعیین وضعیت پرونده‌هایی است که عنوان شده، ما حتما این کار را انجام می‌دهیم.

نجفی در رابطه با وضعیت استفاده از خرید 3 بازیکن به عنوان سهمیه فیفا بعد از اتمام نقل‌وانتقالات تابستانی، تأکید کرد: این حق قانونی باشگاه تراکتورسازی است. ما یک‌سری اقدامات قانونی برای حل این موضوع و استفاده از 3 سهمیه فیفا انجام می‌دهیم. در نهایت باید منتظر اعلام نتیجه نهایی از سوی فدارسیون فوتبال باشیم.