واکنش حجازی به غیبت بازیکنان استقلال در سالگرد اسطوره آبی پوشان

آتیلا حجازی درباره مراسم ششمین سالگرد محروم ناصر حجازی که پنجشنبه هفته گذشته در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار شد، اظهار داشت: برای خودم هنوز باورکردنی نیست که 6 سال می‌گذرد و پدرم در میان ما نیست. یاد و خاطر او همیشه زنده است، اما مردم با حضورشان زنده‌تر نگه می‌دارند. مردم بدون اینکه ما بخواهیم، خودشان را به مزار پدرم رسانده بودند.

وی افزود: باور کنید افرادی را دیدم که از بندر دیلم، دزفول، ماهشهر و ... با اتوبوس و قطار خودشان را به مراسم رسانده بودند. فردی تعریف می‌کرد که دو روز در مرقد امام خمینی (ره)  خوابیده تا بتواند در این مراسم حضور داشته باشد. این موضوع نشان می‌دهد که پدرم چه آدمی بوده است. برای اینها نمی‌توان رقمی تعیین کرد و بی‌نهایت مدیون‌شان هستیم.

بازیکن پیشین استقلال و فرزند مرحوم حجازی در خصوص حضور پرسپولیسی‌ها در این مراسم گفت: در مراسم پدرم حضور افراد پرسپولیسی چشمگیرتر از استقلالی‌ها بود.

حجازی در واکنش به غیبت بازیکنان استقلال تصریح کرد: حتما گرفتاری داشتند که حضور پیدا نکردند. اجباری در کار نیست و توقعی هم نداریم. حضور مردم برای ما مهم‌تر از هر چیزی است. برای من حداقل حضور مردم مهم‌تر از مسئول و بازیکن است. انتظار نداشتیم بازیکنان استقلال حتما در مراسم شرکت کنند.

وی ادامه داد: در فوتبال ایران هیچ کسی شبیه پدرم نیست. این روزها بیشتر یاد حرف‌هایش می‌افتم که به واقعیت تبدیل شده‌ است. او حرف‌هایی می‌زد که من پس از چند سال به آنها می‌رسیدم. شاید طرز بیانش آزار می‌داد، اما صحبت‌هایش عین واقعیت بود. به قول معروف باید حرف‌هایش را با طلا نوشت.

بازیکن و مربی پیشین استقلال در مورد بازی فردای استقلال مقابل العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تسنیم گفت: استقلال شرایط خوبی دارد. درست است که بازی رفت خیلی خوب نبود، اما به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد. امیدوارم با بازگشت امید ابراهیمی و جابر انصاری تیم بهتر شود. بازی در امارات سخت‌تر است. اگر استقلال یک گل به ثمر برساند، می‌تواند راهی مرحله بعد شود.