هافبک دفاعی تراکتورسازی : از تیم بزرگ تهرانی پیشنهاد دارم

تراکتورسازی از نیم فصل گذشته دچار حواشی و بحران عجیبی شده است. آنها ابتدا از نقل و انتقالات نیم فصل محروم شدند و این محرومیت به نقل و انتقالات تابستانی نیز کشیده شد تا فصل هفدهم را بدون حضور در بازار جذب بازیکن استارت بزنند. در ادامه نیز اکنون آنها بحران مدیریتی و مالکیت را پشت سر می‌گذارند تا بازیکنان این تیم سودای جدایی داشته باشند. سینا عشوری، هافبک دفاعی سابق ذوب آهن که در فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد، در ابتدای فصل قادر خواهد بود به دنبال فوتبال بازگردد. او نیز که تمایل داشت به بازی خود در تراکتورسازی ادامه دهد با توجه به ممنوعیت این باشگاه از جذب بازیکن اکنون به پیشنهادات جدیدش پاسخ دهد.

عشوری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: متاسفانه شرایط به شکلی رقم خورده است که برخلاف میلم باید از تراکتورسازی جدا شوم. من خیلی دوست داشتم در این تیم بمانم و برای آمدن به تبریز 300 میلیون به ذوب‌آهن دادم و رضایت‌نامه‌ام را گرفتم. خیلی دوست داشتم مدت مصدومیت خودم در تراکتورسازی را جبران کنم ولی امکانش نیست.

هافبک دفاعی تراکتورسازی در واکنش به این سوال که پیشنهادات و برنامه‌اش برای فصل جدید چیست گفت: از چند تیم پیشنهادات خوبی دارم که مشغول بررسی آنها هستم و یکی از این پیشنهادات از یک تیم بزرگ تهرانی است. به زودی تیم فصل‌آینده خودم را معرفی می‌کنم.