واکنش عنایتی به پیشنهادات مربیگری

رضا عنایتی درباره رقابت های جام ستارگان اظهار داشت: این رقابت ها در سطح بالایی برگزار شد و همینکه دوستان و هم بازی های قدیمی را در جام ستارگان می بینیم، ارزش زیادی دارد. البته شکل برگزاری جام ستارگان تعریفی نداشت چراکه اگر یک مسابقه بعد رسانه ای پیدا می کند، باید به شکل حرفه ای برگزار شود درحالی که این بازی ها بیشتر شبیه مسابقات محلات بود.

وی افزود: درست نیست زمانی که تیمی با سابقه مانند پرسپولیس به هر دلیلی نمی تواند از بازیکنان اصلی خود در جام ستارگان استفاده کند، از گوشه و کنار بازیکن بیاورد.

عنایتی درباره تقابل تیم های ایرانی با نمایندگان کشورهای عربی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به نتایج تیم های ایرانی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا،  شانس استقلال برای صعود به دور بعدی این رقابت ها بیشتر است. امیدوارم هر سه نماینده کشورمان نتایج قابل قبولی بگیرند و اعتبار فوتبال ما در این رقابت ها بالاتر برود. متاسفانه در سال های اخیر موفقیتی در لیگ قهرمانان آسیا کسب نکرده ایم.

مهاجم سابق تیم های استقلال و صبا قم در پایان درمورد پیشنهادات مربی گری خود بیان کرد: در حال حاضر بیشتر تیم ها در تعطیلات به سر می برند. باید ببینیم در آینده چه پیش می آید.