تجربه‌ی لیگ شانزدهم برای منصوریان تکرار می‌شود؟

اولین واکنش منصوریان به شکست سنگین در دیدار برابر العین، تغییر در سیاست های نقل و انتقالاتی بود. سرمربی استقلال بعد از این شکست اعلام کرد که استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات بعد از جذب چپاروف و چشمی، 3 یا 4 بازیکن بین المللی به لیست خود اضافه خواهند کرد تا منصوریان نیمکت استقلال را به این شکل به عنوان مشکل اصلی آبی ها در جریان شکست برابر العین معرفی کند.


علیرضا منصوریان در لیگ شانزدهم تغییرات عمده در ترکیب استقلال را یکی از دلایل اصلی عدم نتیجه گیری این تیم عنوان کرد و عقیده داشت که استقلال به دلیل نزدیک 8 تغییر در ترکیب خود، زمان زیادی را برای تطبیق پذیری بازیکنان نیاز دارد و به همین دلیل عدم نتیجه گیری این تیم به تغییرات زیاد ترکیب آبی ها ارتباط دارد. منصوریان حالا بعد از یک شکست سنگین از سیاست های خود عقب نشینی کرد تا دوباره با اضافه شدن 6 بازیکن جدید به ترکیب آبی ها استقلال مانند لیگ شانزدهم با تغییرات عمده در ترکیب خود مواجه باشد.


سرمربی استقلال در نفت تهران نیز در ابتدای دومین فصل خود دست به تغییرات زیادی زد و البته در نیم فصل اول نتوانست نتایج خوبی کسب کند و حالا دوباره با یک شکست ترجیح داده تا علت ناکامی استقلال را در بازار نقل و انتقالات تابستانی جست و جو کند. اتفاقی که می تواند منجر به تکرار سرنوشت لیگ های پانزدهم و شانزدهم برای آبی پوشان شود و این تیم باز هم لیگ را با نتایجی نامناسب شروع کند.