احتمال حضور سرمربی خارجی در استقلال
حسن زمانى درباره شکست تلخ استقلال مقابل العین اظهار داشت: نتیجه تلخى براى استقلال رقم خورد که به نظر من انگار یک تیم سن پایین با تیم بزرگسالان بازى مى کرد. از طرفى تمام شرایط براى برد مهیا بود و حتى پاداش دور رفت هم پرداخت شده بود که در نهایت استقلال بازنده این بازى بود.
وى ادامه داد:به طور حتم پس از تکمیل شدن هیئت مدیره و اولین نشست درباره باخت صحبت هاى لازم را انجام مى دهیم تا دلایل شکست را بررسى کنیم .به این ترتیب پس از تعطیلات پیش رو و با توجه به اینکه نقل و انتقالات آغاز شده درصدد هستیم تا نشستى را برگزار کنیم
وى درباره تغییرات هیئت مدیره و مدیر عامل افزود: طبق صلاح دید وزیر ورزش و جوانان قرار است تغییرات در هیئت مدیره صورت بگیرد و امیدوارم اعضاى جدید با توانمندى خود مشکلات باشگاه بزرگى همچون استقلال را حل کنند چرا که براى ما مهم نام استقلال است و این باشگاه نیاز به حضور افراد بزرگ دارد
زمانى درباره تغییرات در کادر فنى و حضور مربى خارجى به عنوان سرمربى افزود :سرمربی خارجی هم می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. هیئت مدیره پس از اینکه کامل شد، مدیرعامل را منصوب می‌کند و مدیرعامل جدید هم می‌تواند پیشنهاد سرمربی خارجی را بدهد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد :هواداران استقلال مطمئن باشند که ما هم دست روى دست نمى گذاریم و دلایل شکست را بررسى مى کنیم چرا که در هر صورت باخت تلخ و سنگینى براى باشگاه مهمى چون استقلال انفاق افتاده است که تا سال ها این شکست از یاد ها نمى رود .این نؤید را به هواداران مى دهم که با توجه به انتخاب اعضاى جدید هیئت مدیره و انتخاب بازیکنان مورد نیاز قطعا استقلال فصل آینده خوبى را شروع خواهد کرد.