محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن تا هفته پنجم/ آجرلو به دنبال راهکار

چندی پیش و بعد از مصدویت سینا عشوری، تیم فوتبال تراکتورسازی با این امید که بتوانند سجاد شهباززاده را به‌خدمت بگیرند نام عشوری را از لیست خود حذف کردند ولی محرومیت از پنجره نقل‌و‌انتقالات مانع آنها شد. در نتیجه نه تنها نتوانستند شهباززاده را به‌خدمت بگیرند بلکه سینا عشوری را هم که در لیست خودشان بود از دست دادند.

حالا شنیدیم تراکتورسازان که تا هفته پنجم از جذب بازیکن محروم هستند می‌خواهند به‌ هر طریقی عشوری را بار دیگر وارد لیست خود کنند. به‌همین دلیل هم با فدراسیون مکاتباتی کردند تا برای این کار راهی پیدا کنند چرا که آنها بعد از هفته پنجم تنها می‌توانند سه بازیکن آزاد جذب کنند و نمی‌خواهند یکی از این سه بازیکن عشوری باشد.

از طرفی مسئولان باشگاه تراکتورسازی پیش از این با رضایت عشوری و با این وعده که بعد از مصدومیت او را به فهرست بر می‌گردانند قرارداد او را فسخ کرده بودند اما حالا سر دو راهی ماندند و نه می‌خواهند زیر حرفشان بزنند و نه تمایلی دارند که عشوری را به عنوان یکی از آن سه سهمیه به‌خدمت بگیرند.

به همین دلیل آجرلو رایزنی‌هایی را با فدراسیون فوتبال انجام داده است تا راهکاری برای اضافه کردن عشوری به فهرست خود پیدا کند!