تفریحات دروازه بان آبی ها بعد شکست مقابل العین+عکس

استقلال در یکی بدترین شکست‌های تاریخ خود مقابل العین با دریافت شش گل از رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف شد تا هواداران این تیم روزهای سختی را پشت سر بگذارند.

با این حال اتفاق عجیب جایی بود که مهدی رحمتی بعنوان کاپیتان این تیم بعد از شکست سنگین استقلال برابر العین هم چنان در امارات به تفریح مشغول شد. سنگربان استقلال که یکی از عوامل شکست پر گل تیمش برابر العین بود، هم چنان در امارات به سر برده و هنوز به ایران باز نگشته است تا به تفریح در دوبی بپردازد.



نکته قابل توجه عکس‌های او در خوشگذرانی‌های پس از این باخت سنگین است که مورد اعتراض طرفداران استقلال شده است. هواداران استقلال نسبت به این که دروازه بان تیم شان بعد از این باخت سنگین در تفریح و خوشگذرانی است ابراز ناراحتی کرده و او را مورد انتقاد خود قرار داده اند.
 

رحمتی در حالی هنوز در دبی است که زمزمه هایی مبنی بر جدایی او از استقلال هم شنیده می‌شود. اتفاقی که اگر چه با تکذیب باشگاه استقلال همراه شده مشکلاتی که او در نیم فصل با منصوریان داشت و منجر به کنار گذاشتن مقطعی اش شد به این مساله دامن زده است و شاید به همین منظور او برخلاف کاروان استقلال به ایران بازنگشت و ترجیح داده به حضور تفریحی اش در دوبی ادامه دهد.