رامین رضاییان شاگرد دایی می شود؟
رامین رضاییان یکی از خوب های فوتبال ایران در دفاع راست است. با اینکه برانکو او را از لیست پرسپولیس کنار گذاشته به صراحت باید گفت او هم یکی از ارکان قهرمانی این تیم در لیگ برتر بوده است.
به گزارش خبر ورزشی، رامین بعد از جدایی از تیم پرسپولیس تلاش گسترده ای برای حضور در یکی  از تیم های خارجی داشته اما تا به امروز این تلاش محقق نشده است. طبیعتا اگر خواهان رامین رضاییان جدی بود تا اکنون قرارداد امضاء می شد چون با صعود تیم ملی به جام جهانی قیمت همه ی بازیکنان تیم ملی بیشتر خواهد شد. 
البته رامین انتخاب تیم را به هفته های آتی موکول کرده و اذعان داشت نقل و انتقالات به صورت جدی در اروپا آغاز نشده. همین طور هم هست. لیگ برتر در اروپا به تازگی به پایان رسیده و تیم ها هنوز به طور جدی نقل و انتقالات را شروع نکرده اند. با این حال بعیدنیست پروسه ی حضور رامین رضاییان در یک تیم اروپایی سرانجام خوبی نداشته باشد. به این خاطر که امروز اروپا کمتر بازیکن غیر اتحادیه اروپا آنهم در شرایطی سنی 28 سال به خدمت می گیرد مگر اینکه بازیکن مورد نظر سال های سال در اروپا بازی کرده باشد. و شاید هم در ادامه پیشنهادات ارایه شده به رامین برای حضور در یک تیم اروپایی خیلی جالب نباشد که رضاییان را برای حضور در قاره سبز ترغیب کند. به نظر می رسد رامین در این صورت ماندن در ایران را ترجیح داد. 
دست کم تا زمان حضور برانکو در ایران رامین نمی تواند پرسپولیسی شود. از سویی خودش نمی خواهد استقلالی شود. در این صورت احتمال حضور او در یک تیم شاخص مثلا سایپا یا سپاهان و ... محتمل است.