گزینه جدید پرسولیس برای میزبانی در آسیا

در شرایطی که روند خصومت آمیز کشورهای عربی نسبت به ایران و البته نسبت به یکدیگر باعث تغییر معادلات و موازنه های قبلی شده است، از کشورهای مختلفی برای میزبانی مسابقات پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نام برده می شود.

در حال حاضر کشور مالزی همچنین یکی از کشورهای صاحب امکانات آسیای میانه مثل ازبکستان و همچنین کشور عمان می توانند از پرسپولیس میزبانی کنند. اما با توجه به اینکه پرسپولیس هنوز برای انتخاب میزبان فرصت دارد شاید به گزینه های تازه ای فکر کند که ضعف شرایط میزبانی را برای نماینده ایران از بین ببرد.

در یکی، دو ساعت گذشته در این باره بحث های مخلتفی در گرفته و برخی از هواداران و صاحب نظران عقیده دارند کشور استرالیا با جمعیت ایرانی علاقمند و فعالش یک گزینه عالی برای میزبانی از مسابقه بعدی پرسپولیس مقابل الاهلی است. جایی که پرسپولیس می تواند میزبانی واقعی را تجربه کند و البته با انجام یک بازی تدارکاتی درآمدزایی نسبی هم در این کشور داشته باشد.

کشور ایران از شهر ملبورن و ورزشگاه کریکت گراند خاطره خوبی دارد و البته در جام ملت های 2015 حضور علاقمندان به پرچم ایران شرایط فوق العاده به بازی های ایران داده بود. اگر پرسپولیس بخواهد بازی خود با الاهلی را به یکی از دو شهر سیدنی و ملبورن ببرد از همین حالا باید به دنبال تماس با فدراسیون فوتبال استرالیا و سازماندهی بازی در شهریورماه باشد.