کاوه رضایی با استقلال تمدید می کند؟

کاوه رضایی را نه تنها می‌توان یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته استقلال و لیگ فوتبال ایران دانست  بلکه باید او را بهترین خرید سال‌های اخیر استقلال هم دانست. این بازیکن با ۷ گل و ۹ پاس گل در لیگ برتر و ۶ گل در آسیا عملکردی رویایی از خود به جای گذاشت. رضایی به رغم مدت زمان نسبتا کمی که با استقلال بوده، تبدیل به بازیکنی محبوب نزد هواداران این تیم شده و جایگاه خاصی نزد آنها دارد.

پر بیراه نیست اگر رضایی پیشنهادات متعددی از داخل و حتی خارج از کشور داشته باشد و استقلالی‌ها هم با توجه به خاطرات خوشی که از این بازیکن با اخلاق شان دارند این را حق طبیعی او می‌دانند که فرصت فکر کردن و تصمیم‌گیری در خصوص آینده فوتبالی‌اش را به او بدهند تا بهترین تصمیم را برای آینده‌اش بگیرد.

اما با همه این وجود باید گفت شانس استقلال از دیگر تیم‌های داخلی و خارجی برای ادامه همکاری با کاوه رضایی بیشتر است. به خصوص که این بازیکن با پیامی که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد به نوعی به باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داد تا خیال هواداران این تیم نیز بابت تمدید قرارداد او تا حدودی آسوده شود. قطعا تمدید قرارداد با کاوه رضایی می‌تواند برگ برنده‌ای باشد برای مدیریت باشگاه استقلال که این روزها باز هم مورد انتقاد بخشی از جامعه هواداری این تیم قرار گرفته است.