توصیه سرمربی ذوب آهن به پرسپولیس
مجتبی حسینی درباره رویارویی تیم های پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به تجاربی که از دیدار مقابل الاهلی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارم، باید بگویم این تیم به هیچ وجه حریف راحتی برای پرسپولیس نیست. کیفیت بازی الاهلی نسبت به الهلال بسیار بالاتر است و نباید شاگردان گروس را دست کم گرفت.
 
وی درمورد حضور بازیکنانی چون عمر سوما سوری و جیانیس فتفاتزیدیس یونانی در ترکیب الاهلی بیان کرد: الاهلی در تمام نقاط نسبت به دیگر تیم عربستانی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان وضعیت بهتری دارد. سرعت دفاع این تیم بسیار بالاست و به همین دلیل پرسپولیس باید از هر فرصتی برای ضربه زدن به این تیم استفاده کند.
 
حسینی ادامه داد: عمر سوما، جیانیس و سعد عبدالامیر بازیکنان باکیفتی هستند. البته این تیم ملی پوشان عربستانی زیادی هم در ترکیب دارد که همین امر سختی کار نماینده کشور را افزایش می دهد.از طرفی مدافعان میانی الاهلی هم موقعیت های کمی به مهاجمان حریف می دهند و به همین سبب پرسپولیس باید با تکیه بر اندیشه های برانکو از فرصت های خود به بهترین شکل استفاده کند.
وی درمورد تغییرات احتمالی این 2 تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس و الاهلی تا دیدار رفتی که مقابل هم برگزار می کنند، زمان زیادی دارند و بدون شک در نقل و انتقالات تا حدی دچار تحول می شوند. امیدوارم پرسپولیس با تحلیل نقاط ضعف و قوت این حریف عربستانی با دست پر از زمین خارج شود.
 
 سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره آخرین وضعیت ادامه همکاری خود با این تیم گفت: ترجیح می دهم درمورد این موضوع صحبت نکنم.