راهکار پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا

حسین عبدی درباره رویارویی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان اظهار کرد: به نظرم همه تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی قدرتمند هستند و تیم الاهلی عربستان هم از این امر مستثنی نیست. همچنین مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا بعد از تغییر و تحولات تیمها و فصل نقل و انتقالات شروع می شود، براین اساس شناخت تیمها در مرحله بعد کم خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس برابر الاهلی عربستان بازی سختی پیش رو دارد چرا که شناخت زیادی از این تیم عربستانی ندارد. با وجود اینکه الهلال تیم اول عربستان است اما الاهلی عربستان هم تیم قدرتمندی است و با تقویت تیم خود به مصاف پرسپولیس می آید تا به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
عبدی بیان کرد: برخلاف برخی از کارشناسان فوتبال که الاهلی عربستان را تیم قدرتمندی نمی دانند اما آنها نظر خوشبینانه خود را بیان کردند چرا که این تیم عربستانی هم همانند دیگر تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از قدرت بالایی برخوردار است. همچنین تیمی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند که با برنامه تر باشد.
پیشکسوت پرسپولیس درباره راهکار پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم پرسپولیس باید روی نقاط ضعف و قوت حریف عربستانی خود کار کند تا بتواند از سد این تیم عبور کند. پرسپولیس در فصل گذشته برای برخی از خطوط خود جانشین مناسبی نداشت، براین اساس در فصل نقل و انتقالات باید  پرسپولیس تقویت شود تا بتواند این تیم عربستانی را ببرد و به مرحله بعد صعود کند.
وی در پایان درباره بهترین گزینه میزبانی از تیم الاهلی عربستان خاطر نشان کرد: به نظرم دبی بهترین گزینه برای میزبانی از الاهلی عربستان است چرا که ایرانی های زیادی در این کشور قرار دارند و برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می روند.