دلیل اصلی شکایت ریزه اسپور از طارمی

طارمی تابستان سال گذشته پس از حضور در کشور ترکیه و توافق با این باشگاه از کرده خود پشیمان شد و به تهران بازگشت. کاری که باعث شده باشگاه ریزه اسپور از این مهاجم ایرانی به فیفا شکایت کند. به گفته نزدیکان این باشگاه، ریزه اسپور و سرمربی تیم حکمت کارامان حساب ویژه ای روی مهدی طارمی کرده بودند و جدایی این بازیکن که بدون اطلاع هم بوده از نظرفنی به تیم فوتبال این باشگاه ضربه زده است.

انجام این شکایت قطعی است و ریزه اسپور بنا بر گزارش کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال شکواییه خود را تقدیم فیفا کرده است. اما در آن سو مهدی طارمی که ممکن است دردسری ناگهانی را متوجه خود ببیند در پاسخ به موضوع شکایت امیدوار است باتوجه به جاری نشدن قرارداد، محرومیتی متوجه وی نشود.

از نظر طارمی و وکیلش توافقی که بین ریزه اسپور و این بازیکن امضا شده بود، هنوز جنبه حقوقی پیدا نکرده بود چراکه در ابتدا قرار بوده آی تی سی بازیکن از فدراسیون فوتبال ایران به ترکیه برسد و سپس قرارداد جاری شود که این اتفاق رخ نداده و آی تی سی این بازیکن هرگز از طرف پرسپولیس و فدراسیون فوتبال برای ریزه اسپور صادر نشده تا قرارداد موضوعیت پیدا کند.