روایت عجیب یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس درباره سروش رفیعی
یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس برای‌مان ماجرای عجیبی نقل کرد. او گفت: «مدیران باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد در نیم‌فصل با سروش رفیعی، به او پیشنهاد دادند در مورد ماندن طولانی مدت در این تیم فکر کند و اگر به نتیجه رسید، فوراً به مدیران باشگاه اعلام کند تا قراردادش برای یک یا 2 فصل تمدید شود اما سروش تا به حال دست مدیران باشگاه را در پوست گردو گذاشته و هیچ پاسخی به آنها نمی‌دهد. او نه حرفی از ماندن می‌زند و نه صحبت از رفتن می‌کند. از یک سو مدیران باشگاه منتظرند تا اگر سروش خواست بماند، مذاکرات با هافبک‌های بازیساز دیگر را منتفی کنند و از سوی دیگر هراس این را دارند که یک هافبک جدید بگیرند و پس از آن، سروش بگوید می‌خواهد در این تیم بماند. آن وقت باشگاه مجبور می‌شود با 3 هافبک بازیساز به کارش ادامه دهد و این موضوع کار را خیلی سخت می‌کند.»

 

راست و دروغ این خبر به گردن راوی اما بد نیست بدانید بعد از برد پرسپولیس مقابل لخویا، سروش رفیعی در قطر ماند و سپس خبر رسید با باشگاه السد و یک باشگاه دیگر (گویا العربی) مشغول مذاکره است.

 

البته یک روز بعد، رسانه‌های قطری نوشتند او نمی‌خواهد در این کشور بازی کند و از بوندس‌لیگای 2 و همچنین لیگ یونان پیشنهاد دارد و منتظر تعیین تکلیف از سوی باشگاه‌های اروپایی است. فعلاً هیچ‌کس در مورد آینده سروش رفیعی هیچ اطلاع دقیقی ندارد.