توضیحات سرپرست پرسپولیس درباره میزبانی از تیم عربستانی

محمود خوردبین در مورد تقابل پرسپولیس و الاهلی عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما از این قرعه راضی هستیم. البته در لیگ قهرمانان آسیا بازی آسانی وجود ندارد و طبیعتاً ما بازی سختی برابر الاهلی درپیش خواهیم داشت. این درحالی است که دوباره از حمایت هواداران بهره نمی‌بریم و همین موضوع می‌تواند کارمان را سخت کند. با این حال تلاش می‌کنیم از سد الاهلی عبور کنیم. معتقدم پرسپولیس می‌تواند به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

وی راجع به اینکه پرسپولیس احتمالاً در ترکمنستان یا تاجیکستان به‌عنوان میزبان بازی خواهد کرد، اظهار داشت: فعلاً هنوز تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است، ولی معتقدم کشور امارات و شهر دبی که ایرانی‌های زیادی دارد بهترین گزینه برای میزبانی پرسپولیس محسوب می‌شود. البته قطر هم گزینه خوبی است، چون آنها با عربستانی‌ها مشکل دارند، ولی به نظر من دبی بهترین گزینه است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: من دوست داشتم با العین روبه‌رو شویم تا هواداران پرسپولیس حداقل بازی تیم‌شان را از نزدیک ببینند، ولی متأسفانه بعد از تقابل با تیم عربستانی حالا شانس بازی در تهران را نداریم.

خوردبین در واکنش به اینکه برخی معتقدند پرسپولیس می‌تواند کشور استرالیا را به‌عنوان میزبان انتخاب کند، گفت: معتقدم رفتن به استرالیا و میزبانی در این کشور بسیار سخت است و باید شرایط خواب، استراحت و تفاوت ساعت را هم در نظر بگیریم.

وی درباره وضعیت بعضی از بازیکنان پرسپولیس مانند مهدی طارمی، سروش و کمال کامیابی‌نیا و اینکه آیا آنها در این تیم خواهند ماند یا خیر، گفت: ان‌شاءالله آنها در پرسپولیس می‌مانند.