توضیحات رونالدو درباره مدل موی عجیب خود در جام جهانی ۲۰۰۲

رونالدو نازاریو به برنامه El Hormiguero دعوت شد و درباره موضوعات مختلفی همچون بهترین روز دوران بازیگری‌اش، لیونل مسی، مربیگری و دلیل کوتاه کردن موهایش به طرز عجیبی در جام جهانی ۲۰۰۲ صحبت کرد. مهاجم پیشین تیم ملی برزیل گفت: بهترین روز فوتبالی‌ام فینال جام جهانی ۲۰۰۲ برابر آلمان بود که در ژاپن توانستیم با دو گل پیروز و قهرمان شویم. هر دو گل را من به ثمر رساندم. تنها به خاطر گل‌ها خشنود نشدم،‌ بلکه از پیروزی خوشحالم.

مهاجم پیشین میلان درباره فوتبال کنونی اظهار کرد: در فوتبال بیشتر اوقات شاهد تئاتر هستیم. تمارض‌های زیادی دیده می‌شود و هر لحظه بیشتر می‌شود. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است. فوتبال هنوز برای مردمی که به آن باور دارند یک نوع رهایی حساب می‌شود. با وجود مشکلات زیاد در فوتبال این ورزش نوعی روش برای فرار است.

رونالدو در مورد مسی، دیگو آرماندو مارادونا و کریم بنزما گفت‌: سعی می‌کنم از فوتبال لذت ببرم. این بازیکنان جزوی از بزرگ‌های جهان فوتبال هستند. نخستین الگویم زیکو بود. از او الهام گرفتم، چه در زمین و چه بیرون از آن.

مهاجم پیشین رئال مادرید درباره حضور در جشن‌ها گفت‌: خیلی از مردم جشن‌های مرا بیشتر به یاد دارند تا گل‌هایم را. مردم تصور می‌کنند اما چیزهای خوب را به یاد ندارند. زمانی که جوان هستید چنین کارهایی را انجام می‌دهید. یک بار فلورنتینو پرس از من پرسید چرا خانه نمی‌مانی، به فیگو نگاه کن...

رونالدو درباره احتمال مربیگری گفت‌: اکنون به این موضوع فکر نمی‌کنم چون خیلی سفر می‌کنم. به زیدان نگاه کنید. او توانست دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. اکنون شک دارم که او بازیکن بهتری بوده است یا سرمربی.

مهاجم پیشین تیم‌ ‌ملی برزیل درباره مدل موی عجیب خود در جام جهانی ۲۰۰۲ اظهار کرد: در نیمه نهایی برابر ترکیه بازی کردیم و آسیب‌دیدگی‌ از ناحیه پا داشتم. رسانه‌ها روی این موضوع تمرکز کردند. مطبوعات تنها در این‌باره صحبت می‌کردند. پس از دیدار نیمه نهایی موهایم را کوتاه کردم و در هتل هم تیمی‌هایم به من خندیدند اما پس از آن کسی آسیب‌دیدگی‌ام را به یاد نداشت و توانستم به راحتی فینال را بازی کنم.