پیام پرسپولیس در پی حوادث تروریستی در تهران

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پی حوادث تروریستی تهران پیامی منتشر کرد.

در این پیام آمده است؛ این برای اولین بار نیست که دشمنان این مرز و بوم، زبون و شکست خورده در نبرد رو در رو، دست به چنین اقدامات کورکورانه، ضد بشری و ناجوانمردانه می‌زنند و برای آخرین بار هم نخواهد بود. تاریخ این کشور فراوان از این توطئه‌ها سراغ دارد که همگی آنها در نهایت برابر عزم و اراده ایرانیان وادار به تسلیم شده‌اند و انقلاب اسلامی نمونه پرفروغ آن بود. آنها که هنوز مردم این سرزمین را نشناخته‌اند بار دیگر در خواهند یافت که زبان تهدید و زور بر این مردم کارگر نخواهد افتاد و رعب و وحشت در ادبیات ما جایی ندارد. بی‌تردید فرزندان ایران جواب هر تعرض و تهدیدی به آب و خاک، جان و مال و ناموس و باورهای خود را با پاسخ‌های دندان شکنانه خواهند داد.

حوادث دیروز تهران به ویژه به جهت شهادت تعدادی از هموطنان غیور و جوانان رشید و سلحشورمان مایه تاسف و تاثر همه ما بود، اما آنها نه فقط مایه فخر و مباهات خانواده‌های خویش بودند بلکه همه ما در ایران عزیز به آنها و هم قطارانشان می‌بالیم و نیل به افتخار شهادت را به آنها تبریک می‌گوییم. درهای باغ شهادت تا زمانی که مردم این سرزمین مغرور و سربلند به پشتوانه پیشینه باستانی و اسلامی خود بر حقوق، باورها، اعتقادات و حفظ وجب به وجب این خاک مقدس تاکید دارند، باز خواهد بود. این ملت بی‌دلیل شهیدپرور خوانده نمی‌شود و از جانبازی و جانفشانی برای سرزمین خویش واهمه ندارد.

ایران و ایرانی طوفان‌ها و امواج سهمگینی را در طول تاریخ به ویژه در 4 دهه اخیر از سر گذرانده که حوادثی از این دست برابر آنها نسیمی بیش نیست. ایرانی پایدار و پاینده است و نه تنها ما را از بین نمی‌برد بلکه قویترمان می‌کند، چنانکه امروز اتحاد و همدلی را بیش از پیش احساس کردیم. اتحاد و وفاقی که در همین روزهای اخیر با شرکت گسترده در انتخابات تحت فرامین و فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری به نمایش درآمد و بسیاری دشمنان را ناامید کرد. بی‌تردید با وفاق، درایت و سلحشوری این مردم که تحت هدایت رهبر عزیزمان خواهد بود دیگر بار پاسخی محکم و به یاد ماندنی به عاملان و حامیان این حوادث خواهیم داد. پاسخی که آن را در محضر آزادگی و شجاعت سرور و سالار شهیدان آموخته و به کار بسته است.

سربازان و پاسداران رشید کشورمان با چنین پشتوانه‌ای در هر نقطه‌ای از این کارزار حاضر خواهند بود و اجازه نخواهند داد سرزمین شیران عرصه خودنمایی شغالان و روبه صفتان گردد.