دو گزینه خارجی برای هدایت استقلال در صورت برکناری منصوریان
استقلال فصل پرنوسانی را با علیرضا منصوریان پشت سر گذاشت. این تیم شروعی ناامید کننده در رقابت های لیگ برتر داشت و از همان ابتدا زمزمه های درباره تغییر در کادر فنی این تیم بزرگ به گوش رسید.

 

منصوریان در نیم فصل دوم با مشکل بزرگی مواجه شد که بعدها برای این تیم به یک نعمت تبدیل شد. او به خاطر محرومیت از سوی فیفا نتوانست از بازیکنانی را که جذب کرده بود استفاده کند و همین باعث شد تا به بازیکنان جوان اعتماد کند و جواب اعتماد خود به خوبی گرفت.

 

نتایج استقلال در نیم فصل دوم به کلی تغییر کرد. پیروزی در داربی و شکست دادن سپاهان باعث شد تا استقلال با نایب قهرمانی فصل را به پایان رساند و هواداران خود را راضی نگه دارد.

 

استقلال منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا هم خوش درخشید تا اینکه بازی برابر العین فرارسید. شکست ناامید کننده و تحقیر آمیز آبی پوشان همه چیز را علیه منصوریان تغییر داد تا جایکه سرمربی استقلال چند روزی حتی از خانه هم بیرون نیامد. تا قبل از دیدار برابر العین کسی از جدایی منصوریان سخن به میان نمی آورد اما این شکست سنگین باعث شده تا هیئت مدیره بازهم قد علم کند و از احتمال برکناری این مربی سخن به میان آورد.

 

در صورت برکناری منصوریان از هدایت استقلال به احتمال خیلی زیاد هیئت مدیره این باشگاه به دنبال مربی خارجی خواهد بود. عملکرد بسیار خوب برانکو در پرسپولیس باعث شده تا مدیران استقلال هم به دنبال گزینه خارجی باشند.

 

فلیکس ماگات و دراگان اسکوچیچ دو گزینه خارجی هدایت استقلال در صورت برکناری علیرضا منصوریان هستند. ماگات سابقه مربیگری در  ایران را ندارد اما او هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفته و سابقه قهرمانی در بوندسلیگا را دارد اما اسکوچیچ به خوبی با فوتبال ایران آشنا است و هدایت ملون و فولاد را برعهده گرفته است و می تواند گزینه خوبی برای آبی پوشان باشد.